ویلموتس: فدراسیون فوتبال ایران توافقات را رعایت نکرد؛ منتظر حکم نهایی فیفا هستم

به بلژیک برگردم تنها در یک تیم حضو خواهم داشت و آن تیم استاندارد لیژ خواهد بود

تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از رد کردن پیشنهاد باشگاه آنتورپ برای حضور در این تیم خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ویلموتس: فدراسیون فوتبال ایران توافقات را رعایت نکرد؛ منتظر حکم نهایی فیفا هستم

به گزارش HLN ، در دسامبر سال گذشته، مارک ویلموتس پس از 7 ماه حضور در ایران، به کار خود در این تیم پایان داد. او تصمیم به جدایی گرفت زیرا که می‌گوید توافقات قرارداد حفظ نشده بود. او درباره این موضوع گفت: " شکایت خودم از فدراسیون فوتبال ایران را به فیفا ارائه کرده‌ام و پرونده‌ام در حال بررسی است و منتظر حکم نهایی هستم. "

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در روزهای اخیر به عنوان کاندید سرمربیگری آنتورپ مطرح شده است، این موضوع را رد کرد و گفت: " مدیر برنامه من در حال مذاکره با باشگاه جدیدی است. من چند پیشنهاد داشتم اما باید منتظر باشم تا ببینم در آینده چه خواهد شد اما اگر به بلژیک برگردم تنها در یک تیم حضور خواهم داشت و آن تیم استاندارد لیژ است. این باشگاه در قلب من است، همیشه از من حمایت کرده و چیزهای زیادی به من آموخته است. حتی بعد از خداحافظی از تیم ملی در سال 1994 این باشگاه و هوادارانش از من حمایت کردند و همیشه ارتباط خوبی با هم داشتیم. "

ویلموتس در ادامه گفت: اما در حال حاضر استاندارد لیژ مربی دیگری دارد و در این شرایط شما نباید احساس کنید که به این خواهید رفت. همه چیز به شرایط بستگی دارد، قراردادهایی وجود دارد که باید رعایت شود. همه چیز برای باشگاه و مربی باید در جای خود قرار بگیرد و احساس خوبی داشته باشد.

"در حال حاضر مربی استاندارد شخص دیگری وجود دارد (میشل پرودهاوم ، ویرایش). شما هرگز نمی توانید بگویید که احساس می کنید به آن باشگاه یا باشگاه دیگری بروید ، زیرا همه چیز به شرایط بستگی دارد. " "قراردادهایی وجود دارد که باید رعایت شود. همه چیز برای باشگاه و مربی باید در جای خود قرار بگیرد و احساس خوبی داشته باشد. "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار