مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور پیامی

روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

بوشهر(پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن پیام علیمرادکرمی به شرح ذیل است :

به نام خدا

با گستردگی جوامع و تغییر در نیازها و ضرورت های زیست اجتماعی، مفهوم سازمان نیز دستخوش تحول و دگرگونی شده است. سازمان از یک جزء مستقل به یک مفهوم تنیده در بافت های اجتماعی تبدیل شده و از این رو رهبران و مدیران هر سازمان برای کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و آرمان ها باید بتوانند با سطوح مختلف اجتماعی ارتباطی دوسویه برقرار کنند. ارتباطی که از سودآوری یک طرفه به انتفاعی طرفینی تبدیل شود.
در هزاره جدید و در دوران تکنولوژی، نهاد روابط عمومی به عنوان فصل مشترک سازمان و جامعه، نفش و وظیفه برقراری اتصال بین این دو عنصر زیست اجتماعی را بر عهده دارد. نهادی که در عصر جدید از یک واحد سازمانی به یک تخصص، حرفه و برند ارتقا یافته است. در واقع بالندگی و پویایی مجموعه ارتباطات عمومی به کارآمدی سازمان و جامعه منجر و منتج می شود.
در آموزش و پرورش که ارتباطی مستقیم با نهاد مقدس خانواده و تربیت انسانی دارد، وظیفه ی روابط عمومی ها از اهمیتی وافر برخوردار است. به همین دلیل فعالان حوزه ارتباطات در آموزش و پرورش باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها به ویژه فضای مجازی مسیر ایجاد تعاملی سازنده را هموار سازند.
بی گمان روابط پویایی وکوشایی روابط عمومی ها نقشی بی بدیل در تحول سازمانی دارد و شکوفایی هر سازمان بدون نقش آفرینی ممتاز وهوشمندانه روابط عمومی ها امری محال می نماید.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات به همه همکاران تلاشگر این حوزه، برای این عزیزان آرزوی توفیق و توان روزافزون دارم.

علیمرادکرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار