فرماندار مشگین شهر خبر داد:

آغاز احداث بزرگتررین مدرسه خیرساز با اعتبار14 میلیارد ریال در مشگین شهر

خبرگزاری پانا : فرماندار مشگین‌شهر گفت: یك خیر ساخت بزرگ‌ترین مدرسه خیرساز را در مشگین‌شهر با رقم 14 میلیارد ریال متقبل شده كه احداث این مدرسه با همراهی مسئولان منطقه‌ای آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره روابط عمومی واسناد اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل سیدحمید عبادالهی در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه كه در مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: این مدرسه به كمك خیر مدرسه‌ساز عبادالله فتح‌اللهی شهردار منطقه 19 تهران احداث می‌شود كه از تعهدات ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز است .
وی یادآور شد: ‌انتظار می‌رود بزرگ‌ترین مدرسه خیر ساز در مشگین‌شهر كه با سرمایه‌گذاری 14 میلیارد ریال احداث می‌شود به سرعت تكمیل شده و بهره‌برداری از آن به موقع، مطلوب و مناسب انجام شود .
فرماندار مشگین‌شهر مدرسه‌سازی را یك كار خداپسندانه و ذخیره اخروی در تحصیل و ارتقای آموزش نسل آینده توصیف كرد و ادامه داد: ‌بیشتر خیرین دوست دارند در مناطق روستایی واحدهای آموزشی خود را احداث كنند كه این نشان از اهتمام آنها به كارهای نیك و خداپسندانه و رفع محرومیت‌ها دارد .
عباداللهی از جامعه خیرین به عنوان انسان‌های نیك‌اندیش،‌ دارای قدرت و صلابت روحی،‌ روانی و حركت‌های مثبت و تأثیرگذار یاد كرد و بیان داشت: آن چه كه در این زمینه باید توجه داشته باشیم این كه اغلب خیرین با صدق دل و صفای درون چنان در این امر نیك پافشاری می‌كنند و بر ساخت و پایان پروژه‌ها اصرار دارند كه گویی این واحدها و مجموعه‌های آموزشی را برای خود احداث می‌كنند كه به نظر می‌رسد این حركت مثبت همچنان ادامه داشته باشد .
وی با قدردانی از فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و شخصیت ارزشمند جواد قرآن‌نویس در پیگیری امور و جذب خیرین از مناطق مختلف گفت:‌ این مجمع یكی از موفق‌ترین مجامع كشوری است كه از مناطق مختلف خیرین را دور هم جمع كرده تا در یك حركت عظیم بتواند كاری ماندگار و اساسی را در دنیا و ذخیره اخروی فراهم آورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار