حقدوست در گفت‌‌وگو با پانا اعلام کرد؛

آیین پایانی جشنواره شاهنامه‌پژوهی برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت‌های پژوهشی امروز برگزار می‌شود

اسامی دانش‌آموزان برگزیده در این جشنواره تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد

تهران (پانا) - مدیرمسئول باشگاه ملی جوانان پژوهشگر و دبیر نخستین جشنواره سراسری شاهنامه‌پژوهی از برگزاری آیین پایانی سالروز بزرگداشت فردوسی تا ساعاتی دیگر به صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین پایانی جشنواره شاهنامه‌پژوهی برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت‌های پژوهشی امروز برگزار می‌شود

محمدرضا حقدوست در گفت‌وگو با پانا گفت: نخستین جشنواره سراسری اینترنتی شاهنامه پژوهی با همکاری و مشارکت فرهنگسرای خانواده، پژوهشکده ادبیات اسرا، باشگاه ملی جوانان پژوهشگر، گروه هنری در آغوش سیمرغ، کانون دانش‌آموزی بنیاد فردوسی و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی منطقه ۴، با هدف گسترش و اعتلای فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی و توانمندسازی دانش‌آموزان و دانشجویان در حوزه علمی ‌پژوهشی و فرهنگی‌ هنری در کدرشته‌های نقالی، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی شاهنامه، مونولوگ و مونوپلی‌لوگ و پژوهش برگزار شد.

حقدوست اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر ویژه برنامه پانزدهمین سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان و ادب پارسی، امروز با بازدید مجازی از آرامگاه فردوسی و سخنرانی میرجلال‌الدین کزازی، پیشکسوت شاهنامه پژوهی و استاد ادبیات فارسی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: امسال با توجه به بحران پیش آمده و شیوع ویروس کرونا موفق به برگزاری آیین بزرگداشت فردوسی مانند هر سال نشدیم و تصمیم گرفتیم تهدید را برای دانش‌آموزان سراسر کشور به فرصت تبدیل کنیم تا در ایام قرنطینگی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی به فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و هنری نیز پرداخته شود.

به گفته مدیرمسئول باشگاه ملی جوانان پژوهشگر و دبیر نخستین جشنواره سراسری شاهنامه‌پژوهی، اسامی دانش‌آموزان برگزیده از استان‌های سراسر کشور امروز ۲۵ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان و ادبیات پارسی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار