رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین بوشهر:

طی دو مرحله بسته های معیشتی را توزیع کردیم

بوشهر(پانا)- در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت بوشهر به توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۷۳۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
طی دو مرحله بسته های معیشتی را توزیع کردیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ ایزدی رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان بوشهر درباره فعالیت این هیئت در رزمایش «همت جوانانه و کمک مومنانه» توضیحاتی ارائه داد.

غلامحسین ایزدی رئیس هیئت در گفتگو با وب سایت فدراسیون بیان کرد: با توجه به اینکه هزینه تهیه امکانات ورزشی چند برابر شده و شیوع بیماری کرونا به برخی از خانواده های ورزشکاران جانباز و معلول از نظر اقتصادی آسیب زده است، هیئت استان بوشهر نیز به منظور حمایت از این افراد در رزمایش «همت جوانانه و کمک مومنانه» حاضر شد.

وی ادامه داد: بسته های معیشتی را طی ۲ مرحله در بین خانواده های آسیب دیده استان توزیع کردیم. همچنین باتوجه به اطلاعاتی که داشتیم و با حمایت سازمان بهزیستی و انجمن های معلولین استان، یک عدد ویلچیر تهیه و به خانواده مورد نظر اهدا شد. پیش از این نیز هیئت در اهدا ۴ ویلچیر دیگر به افراد نیازمند همکاری داشته است.

رئیس هیئت در پایان گفت: توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی، حل مشکل اشتغال ورزشکاران و پرورش و رشد آنها برای حضور در تیم ملی از اولویت های کاری و چشم انداز فعالیت این هیئت است و در این مقطع با حمایت خیرین استان در نظر داریم، توزیع بسته های معیشتی را همچنان ادامه دهیم و از خانواده ورزشکاران جانباز و معلول حمایت نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار