برف بهاری ارتفاعات خلخال را سفیدپوش کرد

تهران (پانا) - به‌گفته سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال برف بهاری ارتفاعات شهرستان خلخال را سفیدپوش کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برف بهاری ارتفاعات خلخال را سفیدپوش کرد

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معروف خسروی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: همزمان با بارندگی‌های شدید باران در شهر خلخال، بارش برف نیز در پنجاه و چهارمین روز از فصل بهار ارتفاعات مشرف به این شهر از جمله جاده خلخال - اسالم را سفیدپوش کرد.

او از بارش برف در گردنه الماس واقع در مسیر جاده‌های ارتباطی خلخال - اسالم و پونل خبر داد و افزود: با آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی سطح جاده از سوی راهداران انجام و شب گذشته و صبح امروز تردد خودرو‌های عبوری از این گردنه با سهولت و بدون استفاده از زنجیرچرخ صورت گرفت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال با بیان اینکه از آغاز بارندگی از ساعت یک بامداد امروز بیش از ۸ سانتی متر برف بر جاده در گردنه الماس نشسته، تصریح کرد: با گرم شدن تدریجی هوا هم‌اکنون سطح جاده در گردنه الماس خیس بوده و به علت محدودیت دید ناشی از وجود مه غلیظ در این جاده احتیاط لازم هنگام عبور از این گردنه و جاده‌های ارتباطی منتهی به استان گیلان به رانندگان عبوری توصیه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار