حمایت همه جانبه فرماندار شهرستان ملارد از اجرای طرح های فرهنگی در حوزه بانوان

ملارد (پانا) - فرماندار شهرستان ملاردبه همراه امام جمعه منطقه در آئین تجلیل از اساتید حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی شهرستان حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت همه جانبه فرماندار شهرستان ملارد از اجرای طرح های فرهنگی در حوزه بانوان

به گزارش خبرگزاری برنا ،سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت مولی الموحدین امیر مومنان علی (ع) و لیالی قدر در سخنانی با اشاره به نقش مهم برنامه ریزی برای نسل آینده اظهار کرد: در راستای اعتلا و ارتقای سطح کیفی و کمی فرهنگی شهرستان از طرح های فرهنگی و اجتماعی در حوزه بانوان همه جانبه حمایت می کنیم.

او در ادامه افزود: این طرح ها هرچه در گروه‌های سنی پایین‌تر برنامه ریزی و ارائه گردد بی شک در اولویت بیشتر قرار خواهد گرفت چرا که فرزندان و کودکان امروز در سال‌های آینده ریشه گزار و پایه‌گذار حرکت و تعالی جامعه و نوع نگرش آنها به پیشرفت کشور خواهند بود،لذا اهمیت دادن به این نسل، اساس گامهای بزرگ برای حفظ این انقلاب و آرمانهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی است.

برنجی از تلاشها و همیاری و تعامل همه نهادها و ادارات و گروههای جهادی بویژه امام جمعه شهرستان ملارد برای عبور از شرایط بحرانی بیماری کرونا قدردانی بعمل آورد و بر لزوم ادامه این روند تا ریشه کنی نهایی تاکید کرد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار