مسابقات مجازی قرآن و عترت ونماز در منطقه ۱۲

تهران (پانا) - احمد بانی، کارشناس مسئول قرآنی منطقه ۱۲، در گفتگو با پانا درباره سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، در رشته های مختلف، بین دانش آموزان مقطع متوسطه که به صورت مجازی در منطقه انجام میشود، سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات مجازی قرآن و عترت ونماز در منطقه ۱۲

بانی در گفتگو با پانا گفت: به علت شیوع کرونا مسابقات قرآنی که قرار بود در اسفند ماه برگزار گردد، کنسل شد. و با ارسال شیوه نامه، به مدارس تاریخ مسابقات تا ۲۵ اردیبهشت تمدید گردید. دانش آموزان در رشته مداحی، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، قرائت وترتیل،اذان، انشای نماز، احکام، حفظ و حفظ ویژه و تفسیر قرآن به صورت مجازی و ارسال فایلهای صوتی و تصویری به رقابت پرداختند.

بانی گفت: هر دانش آموز حداکثر در دو رشته میتواند شرکت کند. وی افزود: شرایط و ضوابط شرکت در مسابقات به صورت ارسال فایل های صوتی و پی دی اف در اختیار مدارس ودانش آموزان قرار داده شد. دانش آموزان کارهای خودرا بصورت مجازی برای داوران منطقه، ارسال میکنند. نفرات برگزیده به مسابقات استانی اعزام میشوند. با توجه به استقبال گسترده دانش آموزان از این مسابقات مهلت ارسال آثار تا آخر هفته جاری تمدید گردید.

بانی افزود: در بحث تولید محتوی، در مورد قرآن و عترت ونماز آثار زیادی تولید شد‌. بخصوص در ماه مبارک رمضان کارهای قرآنی و فعالیتهای مختلفی صورت گرفت. که در کانالهای مجازی جهت استفاده مدارس قرار گرفت. بانی اضافه کرد: رزمایش کمک مومنانه با کمک و مساعدت، رسیدگی به امور مساجد به افراد نیازمند منطقه انجام شد. بانی از مدیران و معاونین پرورشی مدارس که پیگیری این طرح ها را به عهده داشتند، و نهایت تلاش خود را برای به ثمر رساندن این امر انجام دادن تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار