باید همه کارها در کف مدرسه به بار نشیند

تهران(پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی- پرورشی شهر تهران با همراهی مجتبی ولی پوری، رئیس اداره فرهنگی هنری شهر تهران، از معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۲ بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
باید همه کارها در کف مدرسه به بار نشیند

جلسه ای در دفتر محمودکریوند، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۲، با حضور عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی- پرورشی شهر تهران و مجتبی ولی پوری، رئیس اداره فرهنگی هنری شهر تهران و همکاران اداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

بعد از قرائت قرآن توسط احمد بانی، کارشناس مسئول قرآنی منطقه، کریوند، ضمن خوشامدگویی به کریمی و ولی پوری، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت. کریوند، ضمن معرفی همکاران بیان کرد: با وجود مشکلات کرونا و بحرانهای ایجاد شده، همکاران منطقه با همه تلاش خود ارتباط موثر با دانش اموزان وخانواده ها برقرار نمودند.

کریوند تصریح کرد: در حوزه های قرآنی، سفیران سلامت، نوجوان، سازمان دانش آموزی، کانون، مشاوره و تربیت بدنی کارهای بسیار خوبی را بصورت تولید محتوی انجام دادند. وی همچنین، از تلاش مضاعف همکاران، تشکر و قدردانی کرد.

همچنین عبدالرسول کریمی، ضمن عرض تبریک به همکاران منطقه ۱۲، با اشاره به ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه رمضان، ماه عبودیت ذات اقدس پروردگار است. انشالله از شبهای قدر که پیش رو داریم، استفاده لازم را ببریم و ره توشه آخرت داشته باشیم. او صمیمانه از همکاری همکاران منطقه تشکر کردند و از منطقه ۱۲ به عنوان یکی از بهترین مناطق نام برد‌.

او چند هدف برای بازدیدش از منطقه بیان کرد و گفت: بحث کرونا، معلوم نیست تا چه مدت ادامه دارد و انتهای کار کجاست. بنابراین کار نباید متوقف شود. فعالیتهای مدارس و اداره ها قبل از این بطور مشخص، واضح و روشن بود، ولی فعالیت های مجازی مستتر است و زیاد مشخص نیست، باید بیشتر توجه و نظاره کرد.

معاون فرهنگی- پرورشی شهر تهران، در مورد ساماندهی نیروها عنوان کرد: امسال نیروهای زیادی از معاونین پرورشی و مشاوره بازنشسته می‌شوند. امسال در منطقه ۱۲ نیز، حدود ۲۳ نفر در شرف بازنشستگی هستند. او اظهار کرد: دعوت از بازنشستگان هر چقدر در تعداد بیشتری جذب شوند، میزان اثر گذاری بیشتری خواهد داشت. در زمان نقل و انتقالات، به علت جاذبه های زیاد افراد زیادی به تهران می‌آیند، از همین حالا باید نیروهای قوی را جذب کرد.

کریمی، به قانون ترمیم نیروی انسانی اشاره کرد و به صراحت بر جذب نیرو تاکید داشت.

وی گفت: اگر تا الان بخشنامه ای در این مورد ارسال شده است، چه بهتر و اگر بخشنامه ای ارسال نشده، امروز انجام دهید که بهتر از فرداست. در واقع باید اقدام به شناسایی نیروها را انجام دهیم.

او همچنین اضافه کرد: در حوزه های سازمان دانش آموزی، قرآنی و مشاوره، باید بسته هایی در اختیار افراد قرار گیرد. در هفته بعد مصاحبه مختصری در مورد نحوه انجام کار شکل گیرد و جذب نیرو انجام شود. در اداره کل نسبت به جذب نیروها اقدامات لازم انجام گیرد. نکته ای که باید مد نظر گرفته شود، جذب همه نیروها بدون فوت زمان انجام شود.

وی افزود: در ویدئو کنفرانس اعلام شد که مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی همه به صورت مجازی برگزار و نفرات برتر کشوری انتخاب شوند و به وزارتخانه اعلام شود.

کریمی در مورد شبکه اجتماعی شاد عنوان کرد: در ۴ مرحله تولید محتوا داریم. تولید محتوا در سطح وزارتخانه، اداره کل، منطقه و مدرسه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: باید با مدیران مدارس در ارتباط باشیم که حتما از کارشناسان مشاوره، مربی و مسئول سلامت به عنوان ادمین شبکه های مجازی مدارس انتخاب شوند و مطالب را در حوزه های مرتبط، در کانال مدارس بارگذاری نمایند.

او گفت: اولین شعار ما، مدرسه محوری است. باید همه کارها در کف مدرسه به بار نشیند. باید مدیران ترغیب و تشویق شوند که زمانی را به ادمین ها اختصاص دهند. منطقه ۱۲ در تولید محتوای مدرسه اقدامات بیشتری انجام داده است.

وی افزود: کارها متوقف نشود و با قدرت انجام شود. انشالله از دارالقرآن ها و کانون ها بهترین استفاده صورت گیرد و این دو نهاد با تولید محتوای غنی بتوانند خیل دانش آموزان را به این مراکز سرازیر کنند.

در آخر کریمی، معاون فرهنگی پرورشی شهر اضافه کرد : اردوگاهها، مشاوره ها و کانون ها ودارالقران ها باید حمایت شوند. و از همکارانی که دراین مدت تلاش مضاعف نمودند؛ تشکر و قدردانی نمود.

همچنین در ادامه ولی پوری، ضمن سلام و عرض خداقوت به کریوند، معاونت پرورشی و تربیت بدنی و همکاران منطقه و تشکر ویژه از رضا عیسی آبادی، کارشناس مسئول فرهنگی هنری منطقه که از داوران فعال هستند. هم چنین عموزاد، کارشناس فعالیت های اردویی که زحمات زیادی در حوزه اردویی انجام داده اند، تشکر و قدردانی کرد.

ولی پوری تصریح کرد: باید با مدارس غیر دولتی تعامل داشته باشیم. مخصوصا در مباحث تربیتی که در این مورد فعالیت های چشمگیری دارند و می‌توانند کمک خوبی برای ما باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار