رئیس سازمان بهزیستی خبر داد

پرداخت ۳۰ میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی برای ۸۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی

تهران (پانا) - رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک هزینه معیشتی برای ۸۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۳۰ میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی برای ۸۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی

وحید قبادی دانا در تشریح پویش همدلی مومنانه در سازمان بهزیستی اظهار کرد: همزمان با ولادت امام حسن (ع) در انجام فعالیت ها در پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان برای ۸۵ هزار نفر از مددجویان کمک هزینه معیشتی به حساب آنها واریز شده است و این مبلغ در واقع از ۳۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان برای هر خانوار بوده است و در مجموع ۳۰ میلیارد تومان در این حرکت خیر برای خانواده‌های جامعه هدف سازمان بهزیستی انجام شده است. تقریبا ۶۰ هزار خانوار از این ۸۵ هزار خانوار از خانوارهای افراد دارای معلولیت بوده و ۲۵ هزا خانوار دیگر نیز از خانوارهایی بودند که کودکان دارای سرپرست غیرموثر داشتند یا زنان سرپرست خانوار نیازمند بوده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: این کمک‌ها با مساعدت مالی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و همچنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام انجام شده است. بنیاد مستضعفان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ۱۰ میلیارد تومان متقبل شده‌اند که جا دارد از همکاری این دونهاد سپاس و تشکر ویژه داشته باشیم. همچنین در پویش همدلی مومنانه تعداد زیادی از مردم عزیز در این پویش شرکت کرده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خودشان را در استان‌های مختلف به عرصه آورده‌اند و انشالله به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی در اختیار جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی از مردم خوب و خیر تاکنون جمع آوری شده است، گفت: این کمک‌ها در بین نیازمندان جامعه هدف سازمان بهزیستی در سراسر کشور توزیع شده است.

قبادی دانا از مردم خیرخواه تقاضا کرد تا کمک‌های خود را به صورت نقدی به حساب‌های اعلام شده دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی واریز کرده و همچنین کمک‌های غیرنقدی خود را به دفاتر استانی و شهرستانی سازمان بهزیستی تقدیم کرده تا براساس جدول زمان بندی مربوطه در بین خانواده‌های جامعه هدف سازمان بهزیستی توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار