وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

تهران (پانا) - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت امروز و فردا 22 و 23 اردیبهشت در برخی مناطق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

صادق ضیاییان درباره وضع جوی به پانا گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (22 اردیبهشت) بارش در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه دارد و در بخش‌هایی از مرکز و شرق سبب بارش پراکنده می‌شود. شدت بارش نیز امروز در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا 23 اردیبهشت بارش در سواحل شمالی و شمال شرقی کشور تداوم دارد، به تدریج تا اوایل وقت روز چهارشنبه 24 اردیبهشت سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

وی با بیان این که روز چهارشنبه 24 اردیبهشت با ورود سامانه بارشی دیگری از شمال غرب بارش در شمال غرب کشور آغاز می‌شود، گفت: روز پنجشنبه 25 اردیبهشت نیز در شمال غرب بارش پراکنده و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می‌شود. روز جمعه 26 اردیبهشت نیز در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان گفت: امروز 22 اردیبهشت در تهران، غرب و جنوب غرب کشور، اصفهان، مرکزی، سمنان و خراسان رضوی و فردا 23 اردیبهشت در تهران، خوزستان، بوشهر، شرق یزد، شرق کرمان و نوار شمالی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. امروز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و فردا و پس فردا 23 و 24 اردیبهشت نیز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس ، تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج است.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا 23 اردیبهشت کمی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه 24 اردیبهشت نیز صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار