فرماندار لامرد در جمع جوانان و ورزشکان؛ صدور جوان کارت برای ورزشکان و جوانان لامردی

لامرد (پانا) – فرماندار لامرد از بهره مندی جوانان عضو سازمان های مردم نهاد، گروه های جهادی، فعالین فرهنگی و اجتماعی، ورزشکاران و خبرنگاران از اماکن ورزشی به صورت نیم بها با صدور جوان کارت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار لامرد در جمع جوانان و ورزشکان؛ صدور جوان کارت برای ورزشکان و جوانان لامردی

حسین شبانی نژاد در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لامرد با بیان اینکه جوانان نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه جامعه دارند، اظهار کرد: با توجه به افتتاح مجموعه بزرگ ورزشی سردار دلاور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای جوانان عضو سازمان های مردم نهاد،گروه های جهادی،فعالین فرهنگی،اجتماعی و خبرنگاران جوان کارت صادر شود تا به صورت نیم بها از امکانات این مجموعه ورزشی بهره مند شوند.

فرماندار لامرد با اشاره به مشکلات باشگاههای ورزشی در زمان شیوع بیماری ویروس کرونا افزود: مسئولان شهرستان سختیها و مشقتهای ورزشکاران و باشگاه داران را در این شرایط سخت درک کرده و متوجه آن هستند که باشگاه های ورزشی با درآمد زایی می توانند خدمات ورزشی مناسب را به ورزشکاران ارائه دهند.

وی با بیان اینکه جوانان و ورزشکاران با پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی به حافظان سلامت جامعه کمک بزرگی کرده اند، تصریح کرد: باید در کنار همدیگر با همت و مسئولیت پذیری اجتماعی قوی تلاش کنیم تا وضعیت سفید شهرستان را به یک شرایط سخت تری در بحران کرونا تبدیل نکنیم که مردم، خانواده ها ، مشاغل و اقتصاد را دچار دردسر و بار مسولیت حافظان سلامت را سختر کنیم.

فرماندار لامرد در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی در شهرستان گفت: بنا به درخواست باشگاه داران، قطعا تصمیم مثبتی خواهیم گرفت که با رعایت پروتکلهای بهداشتی و نظارت اداره ورزش جوانان و بهداشت و درمان باشگاه های ورزشی شروع به فعالیت کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کمک به مومنین باید محرمانه و همراه با حفظ کرامت انسانی باشد،خاطر نشان کرد: اگر میخواهیم به نیازمندان و مومنین کمکی کنیم،باید کرامت انسانی را نیز مدنظر قرار دهیم و در این راه امام علی(ع) را الگو قرار دهیم ولی متاسفانه عده‌ای به بهانه کمک به نیازمندان رفتاری را از خود نشان می‌دهند که قابل هضم نیست.

خبرنگار:فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار