سازمان دانش آموزی بازوی توانمند معاونت پرورشی و تربیت بدنی

دماوند(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان دماوند به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی بازوی توانمند معاونت پرورشی و تربیت بدنی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش دماوند؛ متن پیام جلال شمسی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش دماوند به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به شرح ذیل است:

امروز ۲۱ اردیبهشت ماه مصادف با سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی است. بنده معتقدم سازمان دانش اموزی به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیت بدنی در زمینه سازی تعلیم و تربیت دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است که ما در دوازده منش پیشتازان به وضوح آن را می‌بینیم.

اکنون در سالروز تاسیس این نهاد فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از اقدامات و مجاهدت های بی وفقه همه مربیان ‌پرتلاش که سرمایه بزرگ سازمان دانش آموزی هستند،این روز را صمیمانه به همه مربیان، مدرسان و دانش آموزان پیشتاز، خبرگزاری‌پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه در سرتاسر منطقه دماوند تبریک و تهنیت عرض مینمایم و دستهای شما عزیزان را برای کمک به تعالی و پیشرفت میفشارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار