استاندار آذربایجان غربی:

رزمایش کمک های مومنانه تبلور همدلی و مشارکت تاریخی مردم است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی رزمایش کمک های مومنانه مردم استان در قالب ستاد مشارکت های مومنانه را تجلی عظیم همدلی و مشارکت تاریخی دانست و گفت دستگاه های مختلف اجرائی، ائمه جمعه، سپاه شهدا، سازمانهای مردم نهاد، مساجد و حسینیه ها در جذب و توزیع بسته های معیشتی کار بزرگی انجام داده اند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش کمک های مومنانه تبلور همدلی و مشارکت تاریخی مردم است

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه و اهدای یک هزار و ۵۰۰ جهیزیه برای ۲۷شهرستان در آذربایجان غربی و کردستان با اشاره به مشارکت همه اقشار مختلف مردم در حمایت از آسیب دیدگان کرونا گفت: نزدیک به ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در سه مرحله بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا مردم و مسئولین برای تامین نیازهای افراد نیازمند پای کار آمده اند و اتفاقات بی نظیری را رقم زده اند.

شهریاری ادامه داد: با اهتمام مثال زدنی مردم و مسئولین و با توجه متضرر شدن افراد بسیاری از کرونا، نیاز است تا رزمایش اشتغال و تولید را آغاز کنیم.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به عملکرد استان در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرائی تا امروز عملکرد خوبی در مدیریت کرونا داشته اند و با بیماری یابی های انجام گرفته از روند شیوع بیماری پیش از پیش جلوگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار