رییس هیات مدیره ستاد دیه استان یزد خبر داد؛

کمک یک میلیارد و 570 میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان یزد

خبرگزاری پانا:رییس هیات مدیره ستاد دیه استان یزد از جمع‌آوری یک میلیارد و 570 میلیون ریال در جشن گلریزان امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "سید حشمت حیات‌الغیب" اظهار داشت: حضور خیرین در مراسم جشن گلریزان امسال پر برکت بود و امید است بتوانیم با مبلغی که جمع‌آوری شده، دست زندانیان نیازمند مالی را گرفته و هرچه زودتر به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

وی با تقدیر از همه خیرین به خصوص خانواده شهید احمدی روشن و مهدی مهدوی‌کیا که با حضور خود در این مراسم شور خاصی را ایجاد کردند، گفت: با همت خیرین مبلغ یک میلیارد و 570 میلیون ریال در هشتمین همایش جشن گلریزان کمک شد که بخشی از این مبلغ از سوی خیرین به صورت تعهد بوده و بعداً به حساب ستاد دیه استان واریز می‌شود.

حیات الغیب افزود: هم اکنون 40 محكوم مالی غیرعمد شامل محكومان مهریه و نفقه، محكومان چك برگشتی و محكومان دیه تصادفات در زندان یزد به سر می‌برند.

وی اظهار كرد: كمیته صلح و سازش ستاد دیه كمك قابل توجهی به آزادی زندانیان كرده است به نحوی كه این كمیته توانسته بیش از نیمی از محكومیت‌های مالی را با اخذ رضایت برطرف كند.

مدیرکل زندان‌ها و رییس هیات مدیره ستاد دیه استان یزد ادامه داد: با حمایت خیرین در سال گذشته شرایط آزادی 130 نفر و در سه ماه نخست سال‌جاری نیز شرایط آزادی 10 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد فراهم شد.

حیات الغیب در پایان ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور خیرین در جشن گلریزان هفته آینده که در شهرستان‌های میبد، اردکان، ابرکوه و بافق برگزار می‌شود بتوان به آزادی همه زندانیان جرائم مالی غیرعمد کمک کرد تا همچون سال گذشته آمار محکومین جرائم مالی غیرعمد در زندان‌های استان به صفر برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار