مدیر آموزش و پرورش تنگستان خبر داد :

شروع احداث دبیرستان دخترانه روستای شورکی

بوشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنگستان از شروع احداث مدرسه دخترانه وحدت شورکی از هفته گذشته و افتتاح دو مدرسه دیگر در هفته دولت خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شروع احداث دبیرستان دخترانه روستای شورکی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، حسین پولادیان با اعلام خبر شروع عملیات احداث دبیرستان دخترانه وحدت روستای شورکی، اظهار کرد: این مدرسه سه کلاسه با زیر بنای 749 متربع و با اعتبار 21 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ساخته می شود.

وی ادامه داد: همچنین احداث دفتر مدیر، کارگاه، نمازخانه و سرایداری، دیوارکشی و محوطه سازی جزو پیمان ساخت این مدرسه است.

پولادیان با اشاره به شروع ساخت دبیرستان سه کلاسه پسرانه تنگسیر روستای عالی حسینی و دبستان سه کلاسه شهید احمدی روستای کاکلی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این دو پروژه آموزشی در مراحل پایانی قرار دارد و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنگستان اضافه کرد: بیش از 24 میلیارد ریال از محل اعتبارت ملی و استانی برای این دو پروژه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین تاکنون ۱۳ واحد آموزشی و یک سالن ورزشی در شهرستان تنگستان احداث و به بهره برداری رسیده، عنوان کرد: همچنان 13 مدرسه در این شهرستان نیاز به بازسازی دارند که امیدواریم با مشارکت خیرین و بازسازی این واحدهای آموزشی، دانش آموزان در فضایی ایمن و با نشاط به تحصیل مشغول شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار