آغاز ثبت نام انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان  فارس 

شیراز (پانا) - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از اجرای ثبت نام انتخاب واحد های نمونه صنعتی و معدنی استان حداکثر تا 15 خرداد ماه سال جاری 99 خبرداد .

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان  فارس 

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در گزارش ارسالی به خبرنگاران به نقل از عبدالحمید اخلاصی آورده است: براساس اعلام کمیته برگزاری روز صنعت و معدن، تمام واحدهای صنعتی و معدنی تحت پوشش می توانند برای شرکت در این فراخوان فرم های مذکور را از طریق سایت ستاد برگزاری روز صنعت و معدن به آدرس IMDAY.ir تکمیل کرده تا پس از تائید نهایی این سازمان، به ستاد مرکزی ارسال شود.

او افزود: فرم های مربوطه با عناوین واحدهای نمونه صنعتی در سال 99 براساس عملکرد سال 98، بهره برداران نمونه معادن "روباز و زیر زمینی"، مکتشفین و پیشکسوتان نمونه معدنی، پیشکسوتان صنعتی نمونه و طرح های نمونه در سایت ستاد برگزاری روز صنعت و معدن به آدرس IMDAY.ir بارگزاری شده است.

معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس با اشاره به در پیش داشتن 10 تیرماه با عنوان روز ملی صنعت و معدن عنوان کرد: اهداف انتخاب واحدهای نمونه صنعتی، پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی برای تجلیل و تقدیر در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن سال 99 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار