محمد گلریز: کادر پزشکی سربازان لباس سفید دفاع مقدس هستند

تهران (پانا) -محمد گلریز می گوید برای طرفداران و کادر پزشکی تا جایی که می‌شود مایه خواهدگذاشت تا حداقل بتوان دلشان را حتی برای لحظه‌ای هم که شده شاد و گرم کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
محمد گلریز: کادر پزشکی سربازان لباس سفید دفاع مقدس هستند

محمد گلریز در گفت‌وگو با پانا درباره فعالیت‌های جدیدش گفت: «هر اتفاق بدی که در کشور رخ می‌دهد برای کمک کردن پا پیش می‌گذارم و هر کاری که از دستم بربیاید را انجام می‌دهم. برای همدلی با مردم هر روز با موبایل فیلم ضبط می‌کردم و آهنگ می‌خواندم. ملت ما ثابت کرده که در حوادث طبیعی مثل سیل، زلزله یا وقایعی مثل جنگ تحمیلی با اتحاد همیشگی خود به میدان آمده و هر کسی هر آنچه در توان داشته برای بهبود اوضاع همنوعانش انجام داده است.»
وی ادامه داد: «به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری سعی کردم برای طرفداران و کادر پزشکی تا جایی که می‌توانم از هنری که دارم مایه بگذارم تا حداقل بتوانم دلشان را حتی برای لحظه‌ای شاد کنم و به آن‌ها قوت قلب بدهم زیرا آن‌ها ساعت‌ها با لباس مخصوص به بیماران کمک می‌کنند گویی در خط مقدم دفاع مقدس هستند.»
وی افزود: «از اسفند ماه سال گذشته تاکنون با تهیه و ارسال پیام‌های تصویری به دوستان و آشنایان و خواندن ترانه‌های بهاری و اشعار متناسب فصل بهار سعی کرده‌ام حال و هوای بهاری را برای دوستانم از طریق دنیای مجازی ارسال کنم.»
این خواننده همچنین درباره ترانه‌ای که برای سردار شهید سلیمانی آماده کرده است عنوان کرد: «چندی پیش آهنگی مخصوص چهلم حاج قاسم سلیمانی به نام «سربداران» با شعری از آقای فرزانه و آهنگ مهیار فیروزبخت ضبط کردم اما متاسفانه صداوسیما این موسیقی را پخش نکرد درصورتی که بسیار زیبا بود.»
وی تصریح کرد: «به ما گفته‌اند کلیپی برای این موسیقی ساخته خواهد شد و سپس پخش می‌شود اما بعد از گذشت اینهمه مدت هنوز اتفاقی رخ نداده است. زمانی که آهنگی ساخته می‌شود و قول پخش به آن می‌دهند حتما این اتفاق باید بیافتد، حالا اگر یک موسیقی پاپ سخیف ساخته شده بود هیچکسی با پخش آن مخالفت نمی‌کرد و قطعا عاقبت آن اتفاقی که برای سربداران افتاد نبود.»
گلریز همچنین با اشاره به آهنگ‌هایی که برای ماه رمضان ضبط کرده است عنوان کرد: «برای ایام ماه مبارک هم چند مناجات به صورت زنده خوانده‌ام که برای پخش در شب‌های قدر از تلویزیون بود. سرود دیگری با نام «طوفان عشق» هم آماده پخش دارم. شعر این کار را داوود نوروزی سروده است. این اثر بدون موسیقی اجرا می‌شود، زیرا سوگ‌نامه ا‌ست که آنهم در شب‌های قدر روی آنتن رفت.»
این خواننده در پایان خاطرنشان کرد: «کار دیگری برای ایام ماه مبارک در حال آماده‌سازی دارم که در وصف امیرالمومنین (ع) است. شعر این اثر از سیدرضا موید است. این مناجات نیز قرار است در شب‌های قدر از صدا و سیما پخش شود. اجرای این کار در سبک آواز شوشتری است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار