فرماندار لامرد در آیین تجلیل از معلمان نمونه:

معلمان نقش کلیدی در توسعه شهرستان لامرد دارند

لامرد (پانا) - فرماندار لامرد در آیین تجلیل از معلمان نمونه گفت: مدیران و عوامل اجرایی مدارس، با برنامه ریزی دقیق سال تحصیلی جدید را آغاز کنند چرا که نقش کلیدی در توسعه شهرستان دارند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نقش کلیدی در توسعه شهرستان لامرد دارند

حسین شبانی نژاد در آیین تجلیل از معلمان نمونه لامرد با بیان اینکه پس از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران اندیشه‌های استاد شهید مطهری سرلوحه تعلیم و تربیت قرار گرفته است، اظهار کرد: ترور استاد مطهری در سال 1358 نشان از تاثیرات استاد مطهری در شکل‌گیری نظام و ظهور و بروز انقلاب اسلامی در ایران داشت و چه زیباست که نقش و تاثیر معلم و فرهنگیان فرهیخته در کشور ایران آنقدر بزرگ و تاثیرگذار است که روز معلم همزمان با شهادت استاد مطهری نام گذاری شده است.

فرماندار شهرستان لامرد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام تعلیم و تربیت را مرهون تفکر بلند استاد مطهری دانست و گفت: نقش اساسی و محوری معلمان و آموزش در کشور ایران باید به گونه‌ای سیاست‌گذاری شود که باعث رشد و بالندگی جامعه شود چرا که توسعه همه جانبه یک جامعه مرهون تلاش‌های معلمان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد با اشاره به وضعیت نظام آموزشی در بحران ویروس کرونا خاطرنشان کرد: امروزه تمام دنیا درگیر ویروسی شده‌اند که سبک زندگی جدیدی را رقم زده است. در بحران شیوع ویروس کرونا، شاهد اثرات آن بر شیوه‌های آموزش بوده‌ایم که تلاش‌های معلمان در اجرای دستورالعمل آموزشی جدید و آموزش‌های آنلاین و مجازی ستودنی است و امیدواریم این روند به نحو احسن تا پایان دوران بحران کرونایی ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید نقش محوری خود در جامعه را برای نسل‌های آینده حفظ کند، تصریح کرد: مدیران و عوامل اجرایی مدارس برای سال تحصیلی جدید و ماه مهر، برنامه‌ریزی‌های دقیقی داشته باشند چرا که نقش کلیدی در توسعه شهرستان دارند.

به گزارش پانا لامرد در آیین تجلیل از معلمان نمونه لامرد، از زحمات و تلاش های 6 معلم نمونه شهرستان تجلیل شد.

خبرنگار: فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار