دبیری با بیش از ۲۲۰۰ کلیپ آموزشی در فضای مجازی

تهران (پانا) - عقیل اسکندری، دبیرفیزیک دبیرستان فتح شاهد منطقه ۳ درسال تحصیلی ٩٩-٩٨به عنوان فعال آموزش محتوای درسی در فضای مجازی انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دبیری با بیش از ۲۲۰۰ کلیپ آموزشی در فضای مجازی

به گزارش معاونت پژوهش منطقه ۳، عقیل اسکندری، دبیرفیزیک دبیرستان فتح شاهد منطقه ۳ درسال تحصیلی ٩٩-٩٨به عنوان منتخب در سطح استان با موضوع فعال آموزش محتوای درسی در فضای مجازی انتخاب شد.
اسکندری تولید کننده ٢٢٠٠ کلیپ انحصاری درس فیزیک و نکته و تست است، که فقط از تعطیلات کرونا تا امروز ۱۲۰ کلیپ با کیفیت و عالی توسط ایشان تولید شده است. تعدادی از این کلیپ ها تا ۵۰ هزار بازدید کننده داشته است. وی در اینستاگرام، آپارات، بین جو و واتساپ فعال استدر تلگرام یک کانال اصلی و هشت کانال وابسته بدون هیچ تبلیغی با شش هزار کاربر فعال دارد.
اقدامات وی از این قرار است: تدریس آنلاین برای مدارس با انواع برنامه ها و با خلاقیت، هر هفته حداقل ده جلسه آموزشی، تدریس های آنلاین اختصاصی کاملا خلاق با پایه و میز و ابزار شخصی ساز بدون هیچ کپی برداری از دیگران، تدریس کامل هر سه کتاب فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم در دوران کرونا، بیست جلسه تدریس لایو اینستاگرام با صدها بازدید، جزوه طبقه بندی امتحان نهایی با بیست هزار بازدید.
لازم به ذکر است که صد در صد تولیدات و کلاس های آنلاین و جزوه ها ی ایشان بصورت رایگان در اختیار معلمان ودانش آموزان کشور قرار گرفته است.

آدرس مطالب این معلم در فضای مجازی:

بین جو
https://binjo.ir/channel/32896-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%B1%DB%8C

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار