واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به جریمه ٢۶ میلیاردی شهرداری

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران در حساب توییتری خود سوالاتی در مورد جریمه٢۶ میلیاردی سازمان ورزش مطرح کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به جریمه ٢۶ میلیاردی شهرداری

علی اعطا در صفحه توییتر خود با اشاره به رأی سازمان تعزیرات در مورد جریمه٢۶ میلیارد تومانی سازمان ورزش نوشت: «همکار گرامی سخنگوی محترم سازمان تعزیرات که معمولا اهل دقت نظرند، از گرانفروشی ⁧شهرداری⁩ در اماکن ورزشی و جریمه ٢٦ میلیارد تومانی سخن گفته‌اند. برخی دچار ⁧ذوق زدگی رسانه‌ای⁩ شده‌اند و بی وقفه خبر گرانفروشی مدیریت شهری را بازنشر می کنند!

‏اولا؛ چرا گفته نمی‌شود این رأی به سال ٩٤ مربوط است؟ آیا این عبارت اساسا در میان سخنان سخنگوی سازمان تعزیرات نبوده؟ یا اینکه پای ⁧تقطیع هنرمندانه⁩ در میان است؟ و چرا گفته نمی شود در دوره مدیریت شهری جدید، بهاء خدمات اماکن ورزشی نه تنها افزایشی نداشته بلکه همچنان از نرخ دولتی پایین‌تر است؟

‏توجه کنیم؛ در ایامی که با شیوع کرونا هدف مشترک همه دستگاه ها باید بازسازی و بهسازی اعتماد عمومی شهروندان به منظور همکاری همه جانبه باشد و گرانفروش خواندن این مجموعه مدیریت شهری -که تمام توان و ظرفیت خود را برای مقابله و پیشگیری از شیوع ⁧کرونا⁩ با مشارکت شهروندان به میان آورده است - آن هم با این آب و تاب رسانه‌ای، آن هم در رابطه با موضوعی مربوط به سال ٩٤ یعنی ٥ سال قبل، به مصلحت کشور خواهد بود؟»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار