تجلیل از هنرآموزان در هنرستان‌های سراسر کشور

تهران (پانا) - مدیرکل فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش خبر داد برنامه‌های تجلیل از معلمان همزمان در هنرستان‌های سراسر کشور به صورت ویژه برای برگزیدگان و بهترین های این حوزه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از هنرآموزان در هنرستان‌های سراسر کشور

برنامه "صبح و گفت‌وگو" ویژه هفته معلم و در ارتباط تلفنی با مصطفی آذرکیش مدیرکل فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش از آنتن رادیو گفت‌وگو پخش شد.

آذرکیش در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو بیان کرد: برنامه‌های تکریم معلمان در قالب برنامه‌های اصلی و شیوه نامه‌های وزارتخانه برای همه معلمان برگزار می‌شود.

وی با اذعان به نقش کلیدی هنرآموزان به عنوان مربی و تربیت کنندگان نسل آینده در تربیت نیروی انسانی ماهر در هنرستان‌ها گفت: برنامه های تجلیل از معلمان همزمان در هنرستان‌های سراسر کشور به صورت ویژه برای برگزیدگان و بهترین‌های این حوزه جاری و ساری است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای و کار دانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه احصا و شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی از سوی هنرآموزان، معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های آنها و تجلیل از معلمان در دستور کار این هفته ما قرار دارد گفت: برنامه‌های تکریم معلمان در هنرستان‌ها برگزار خواهد شد.

آذرکیش در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو همچنین با اشاره به وجود 21 رشته مهارتی در هنرستان‌های کشور بیان کرد: طراحی و آموزش این رشته قطعاً با مشارکت با حوزه صنعت، کشاورزی و هنر کشور است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای و کار دانش وزارت آموزش و پرورش در این "مجله صبحگاهی" رادیو گفت‌وگو، حضور بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی را برای تناسب بین مهارت هنرجویان در هنرستان‌ها و نیاز بازار کار امری ضروری و اجتناب ناپذیر خواند و بر آن تأکید کرد.

آذرکیش در پایان از نمایندگان مجلس و دولتمردان درخواست کرد که با در نظر گرفتن مشوق‌های قانونی، انگیزه‌های لازم را در بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی کشور ایجاد کنند تا اتصال و رابطه بین بخش آموزش به بازار کار بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار