معلمان لامردی به شیوه‌های مختلفی در فضای مجازی تدریس داشته‌اند

لامرد(پانا) - رئیس آموزش و پرورش لامرد از برگزاری کلاس‌های آنلاین و تدریس مجازی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان لامردی به شیوه‌های مختلفی در فضای مجازی تدریس داشته‌اند

احمد انصاری در گفت و گو با پانا گفت: با توجه به گسترش و شیوع کرونا ویروس در کشور و تعطیلی مدارس و شروع تدریس مجازی دانش‌آموزان، روند تدریس بلافاصله بعد از تعطیل شدن مدارس از فضای واقعی کلاسی به فضای مجازی منتقل شد و در کنار آموزش از طریق تلویزیون این شیوه ادامه پیدا کرده به گونه‌ای که تمام معلمان به تدریس مطالب کتب درسی پرداختند.
انصاری بیان کرد: معلمان به شیوه‌های مختلفی در فضای مجازی تدریس داشته‌‌اند و به صورت صوت و تصویر، ارسال مطالب درسی و آموزشی، بازخورد تکالیف دانش‌آموزان و اجرای آزمون‌های مستمر به صورت مجازی از طریق تماس‌های تلفنی صورت گرفته است.
او ادامه داد: بیش از 11 هزار و 378 دانش‌آموز در شهرستان لامرد مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 6 هزار و 651 دانش‌آموز مقطع ابتدایی و 643 دانش‌آموز سال دوازدهم در سطح شهرستان داریم که از این تعداد بیش از 329 دانش‌آموز دختر و 314 دانش‌آموز پسر پایه دوازدهمی هستند که امتحانات نهایی برایشان برگزار می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش لامرد، آمار دانش‌آموزان روستایی شهرستان را بیش از 3 هزار و 580 دانش‌آموز روستایی برشمرد.
انصاری اظهار کرد: کارشناسان آموزش ابتدایی و متوسطه بصورت مستمر فعالیت‌های آموزش مجازی مدارس را رصد می‌کنند و همین طور راهبران آموزشی و سرگروه‌های آموزشی دروس مختلف، روند تدریس معلمان را پیگیری می‌کنند و مدیران و معاونان آموزشی مدارس هم نظارت کامل دارند و چنانچه سهل‌انگاری و یا کم کاری صورت گیرد در اسرع وقت تذکرهای لازم داده می‌شود و بازخوردهای آن بررسی می‌شود.
وی افزود: ضد عفونی کردن اتاق‌های اداری و تهیه مواد بهداشتی از قبیل ژل ضدعفونی و ماسک و دستکش برای کارمندان اداره از جمله فعالیت‌های این مدیریت برای پیشگیری از بیماری کرونا در محیط اداری است. در ضمن دوره ضمن خدمت ویژه همکاران نیز با موضوع آشنایی با کرونا ویروس و راه‌های پیشگیری از بروز بیماری ازطریق مجازی برگزار شده است.

خبرنگار: فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار