همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت:

ادای احترام رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به مقام شامخ مرحوم باغچه‌بان

تهران(پانا) - همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با حضور بر مزار مرحوم باغچه‌بان یاد و خاطره این مرد بزرگ را گرامی دانست.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به مقام شامخ مرحوم باغچه‌بان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید جواد حسینی در جمع مدیران مدارس استثنایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که در کنار مزار مرحوم باغچه‌بان برای ادای احترام حضور یافته بودند، با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه زحمت‌کشان این حوزه، مرحوم جبار باغچه‌بان را اسطوره ایثار و از خودگذشتگی عنوان کرد و اظهار داشت: مرحوم باغچه‌بان بیش از پنجاه ‌سال از عمر با برکت خود را در راه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بویژه ناشنوایان صرف کرد.

او افزود: ایجاد اولین مدرسه ناشنوایان، اولین کودکستان در ایران و اختراع اولین وسیله کمک آموزشی تلفن گنگ برای ناشنوایان از جمله فعالیت‌های منحصر به فرد این معلم نمونه در کشور بود.

حسینی در ادامه با اشاره به روشهای آموزشی آن مرحوم در طی سالیان طولانی تعلیم و تربیت، گفت: این معلم ۳۰ اثر مکتوب دارد که ۱۶ اثر آن در حوزه ناشنوایان است و می‌توان وی را نمونه یک معلم تمام ساحتی در نظام آموزش و پرورش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار