مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خبر داد

فعالیت 57 تشکل محیط زیستی و منابع طبیعی در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از فعالیت 57 تشکل محیط زیستی و منابع طبیعی در سطح استان خبر داد و گفت از این تعداد، 23 تشکل دارای مجوز از وزارت کشور و 20 سمن نیز به‌صورت فعال و موثر در حال فعالیت هستند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 57 تشکل محیط زیستی و منابع طبیعی در آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی محیط زیست آذربایجان شرقی،حمید قاسمی در بازدید از پناهگاه زیست محیطی یاشیل میشو مرند اظهار کرد: فعالیت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی موجب تغییر و تحول سیمای محیط زیست و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داوطلبانه در حوزه محیط زیست استان خواهد شد.

دبیر تشکل زیست محیطی یاشیل میشو شبستر نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیت‌های انجام شده، پیشنهادات و اهداف تشکل بخشی از مشکلات و نیازهای ترابری و حفاظتی این تشکل مردم نهاد را تشریح کرد.

عباس عادلی نیا افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در راستای اجرای برنامه‌های حفاظت و مدیریت مناطق چهارگانه محیط زیست و گونه‌های در معرض تهدید از جمله مهم‌ترین اهداف تشکیل تشکل زیست محیطی یاشیل میشو است.

موافقت با موارد مطروحه تشکل زیست محیطی یاشیل میشو از جمله طرح ایجاد سایت نگهداری، تکثیر و رهاسازی کل و بز در پناهگاه یاشیل میشو، برنامه درخت کاری و بازدید میدانی از منطقه یاشیل میشو از جمله دیگر برنامه های مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی در این بازدید بود.

کوهستان میشو، حد فاصل شهرستان‌های شبستر و مرند در آذربایجان شرقی و ضلع شمالی دریاچه ارومیه، زیست بوم متنوعی از پوشش گیاهی و جانوری را در خود جای داده و گروه زیست محیطی یاشیل میشو از سال1387 در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در این گوشه از طبیعت زیبای استان آذربایجان شرقی فعالیت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار