لزوم داشتن پروانه اشتغال از نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با اداره کل منابع طبیعی

تبریز(پانا) - نحوه تعامل، همکاری و مشارکت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در طرح و پروژه های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی بررسی شد.  

کد مطلب: ۱۰۹۰۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم داشتن پروانه اشتغال از نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با اداره کل منابع طبیعی

به گزارش روابط عمومی سنم استان، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی ضمن تشکر از تعامل موجود فی مابین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به بیان انتظارات و محور های مورد نظر جهت همکاری و مشارکت در طرح و پروژه های در حال اجرای اداره کل پرداختند.

شفیعی با اشاره به مستندات قانونی موجود، داشتن پروانه اشتغال از نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را برای اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با اداره کل منابع طبیعی را بعنوان یک ضرورت عنوان کرد و گفت: همه باید در جهت تثبیت جایگاه نظام مهندسی تلاش کنیم.

وی مشارکت در تهیه طرح و نظارت بر بازسازی معادن، تهیه طرح و نظارت بر بهره برداری از محصولات فرعی مرتع و جنگل، مبارزه با آفات جنگل و مرتع با استفاده از ظرفیت کلینیک های گیاه پزشکی مستقر در مراکز دهستانها که دارای مجوز از سازمان نظام مهندسی و کشاورزی هستند عنوان نموده و احاله مدیریت نهالستانها و ایستگاههای تولید بذر اداره کل به نظام مهندسی را از دیگر محورهای مورد نظر جهت مشارکت بیان داشت.

در ادامه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با عضویت، فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی و منابع طبیعی ظرفیت بسیار خوبی جهت همکاری و مشارکت در پروژه های منابع طبیعی محسوب می گردد. مهردادی ضمن ابراز رضایت از عملکرد سازمان نظام مهندسی در همکاریهای گذشته، بر ادامه همکاری و تعامل با سازمان در چارچوب مقررات اعلام آمادگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار