سازمان حج و زیارت زنجان

زنجانی‌های دارنده فیش‌های حج برای ثبت نام در کاروان‌ها اقدام کنند

زنجان (پانا) - مدیرکل حج و زیارت استان زنجان اعلام کرد: زنجانی‌هایی که تاریخ فیش‌های حج تمتع آنها تا ۳۱ تیرماه سال ۸۶ ثبت شده است، برای ثبت نام و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
زنجانی‌های دارنده فیش‌های حج برای ثبت نام در کاروان‌ها اقدام کنند

به گزارش ایرنا ابراهیم احدی افزود: همه متقاضیان تشرف به حج تمتع که تا ۳۱ تیرماه سال ۸۶ در بانک ملی ثبت نام کرده اند و کد رهگیری دارند از سوی سازمان مرکزی حج و زیارت پیامک دریافت کرده اند برای ثبت نام در کاروانها از آنان دعوت شده است.
وی اظهارداشت: باتوجه به وجود ظرفیت خالی در برخی از کاروان های حج تمتع سال‌جاری متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰صبح با کلیک روی آدرس https://reserve.haj.ir نسبت به رزرو و انتخاب کاروان مد نظر خود اقدام کنند.
مدیر کل حج و زیارت استان زنجان گفت: دارندگان قبض ودیعه گذاری بانک ملی تا تاریخ ۳۱ مرداد سال ۸۶ نیز برای تکمیل کاروان‌ها می توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز/ ۱۵ اردیبهشت/ در آدرس سایت بیان شده ثبت نام کنند.
احدی تاکید کرد: ودیعه گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی تکمیل و بروز رسانی اطلاعات مشارکت نکرده اند باید ابتدا با مراجعه به سامانه بیان شده نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند و پس از دریافت کد رهگیری مراحل رزرو و ثبت نام را انجام دهند.
وی ادامه داد: ثبت نام متقاضیان از محل اولویت های ذخیره پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان ها در هر شهرستان، پایان می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار