اکران آنلاین «منشی مخصوص من»

تهران (پانا) - صالح دلدم تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «منشی مخصوص من» در گفتگویی از اکران آنلاین این فیلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اکران آنلاین «منشی مخصوص من»

«منشی مخصوص من» نخستین فیلم کمدی است که پس از فیلم های سینمایی «خروج» و «طلا» به صورت اینترنتی اکران می‌شود.

این فیلم کمدی در شش سال گذشته توقیف بوده است و پس از آنکه مجوز اکران را از سوی سازمان سینمایی دریافت کرد تصمیم گرفت نخستین فیلم کمدی سینمای ایران باشد که به صورت آنلاین برای مخاطبان سینما به نمایش در می آید.

در این فیلم بازیگرانی همچون حسام نواب‌صفوی، سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، مجید شهریاری، سپیده ذاکری، شهرام تیموریان، سیاوش قاسمی، ساناز نامدوست، اردشیر کاظمی، امیرحسین داودی و با معرفی هاوار قاسمی و علیرضا کوکبی ایفای نقش کرده‌اند.

منشی مخصوص من در اواخر ریاست جواد شمقدری بر سازمان سینمایی وزارت ارشاد موفق به اخذ پروانه ساخت با نام موقت «سیزده به در»شد و پروانه ساخت آن مجددا در دوره جدید شورای پروانه ساخت تمدید شد.

این فیلم که مضمونی کمدی اجتماعی با درون مایه سیاسی دارد، اولین ساخته سینمایی صالح دلدم بعد از فیلم های ویدئویی مرثیه ای برای لاله زار، بازگشت، امضاء، بی دل، کباب غاز، نارمک و آکادمی کیمیایی است.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به سید مصطفی کشفی (مدیر فیلمبرداری) ، آرش برومند (صدابردار)، هوشنگ حمزه ای (مدیر تولید)، شهرام اسلامی (مدیر تدارکات)، عباس ابهری (عکاس)، مریم بابک (منشی صحنه)، مونا علامه امیری (دستیار اول و برنامه ریز)، هرمز فرشی (تدوین)، زنده یاد شیرین شازده احمدی و خزان افوضی (طراح صحنه و لباس)، ناصر سهرابی (مجری طرح)، محمد عربی (جانشین تهیه کننده ) اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار