در آیینی :

از معلمان نمونه شهرستان دشتی تجلیل شد

بوشهر(پانا)_ در آیینی و با حضور مسئولان از معلمان نمونه شهرستان دشتی تجلیل شد .

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
از معلمان نمونه شهرستان دشتی تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی ، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در آیینی و با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و فرمانده سپاه دشتی و همچنین امام جمعه خورموج از معلمان نمونه این شهرستان تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش دشتی در این آیین ضمن بیان ارزش و اهمیت مقام معلم گفت : معلمان طلایه داران توسعه و پیشرفت در جامعه هستند . و همواره به روش های مختلف رسالت آموزش و پرورش و تربیت نسلی توانمند را به دوش می گیرند .

علی حسینی افزود : در شرایطی که بیماری کرونا خیلی از مشاغل را به تعطیلی کشانده است ، معلمان نه تنها آموزش را تعطیل نکرده اند بلکه با تلاش مضاعف ، با اندک امکانات خود مثل گوشی و نت شخصی و گاهی اوقات با سرکشی مستقیم به دانش آموزان در مناطق فاقد امکانات ارتباط جمعی، به وظیفه خطیر خویش پرداخته اند و نگذاشتند تا علم آموزش بر زمین بیافتد .

امام جمعه خورموج نیز در سخنانی هفته معلم را به همه معلمان کشور تبریک گفت و تاکید کرد : سرمنشأ هر خیری در جهان معلم است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که مدیون معلم و استاد نیست .

حجة الاسلام مصلح در ادامه اظهار کرد : در شرایطی که به دلیل لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، خیلی از کسب و کارها کم رونق و گاهی از رونق افتاده و به تبع آن مشکلات اقتصادی فراوانی برای اقشار مختلف جامعه به وجود آمده است ،مردم به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و به یاری محرومان شتافتند . که این حرکت در جهان بی نظیر است .

او تصریح کرد : خیزش معلمان در آموزش فرزندان این آب و خاک در چنین شرایطی در تاریخ ثبت وضبط خواهد شد و من بر دست معلمان عزیز بوسه می زنم .

فرماندار دشتی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم گفت : مهمترین کار شهید مطهری در دوران پهلوی و اوایل انقلاب جلوگیری از انحرافات فکری بود و دشمنان انقلاب که دیدند در میدان منطق و گفتگو نمی توانند او را شکست دهند ، به ترور و حذف فیزیکی او دست زدند .

عبدلله نادری به شعار سال یعنی " جهش تولید" اشاره و خاطر نشان کرد : آموزش و پرورش با پرورش نیروهای فنی و ارزش گذاری بیشتر به رشته های فنی و کارودانش، در جهش تولید کشور نقش بی بدیلی دارد .

در پایان از معلمان نمونه شهرستان دشتی با اهداء لوح سپاس و شاخه گل تجلیل شد .

گفتنی است طبق روال هر سال ، آیین تجلیل از معلمان نمونه با حضور تمام فرهنگیان و مسئولان اداره های مختلف شهرستان در سالن های بزرگ شهر برپا می شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش دشتی ، با حضور محدود مسئولان و معلمان و در مدت زمانی اندک ، با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار