پیشنهاد شگفت‌انگیز برای ازسرگیری لیگ برتر انگلیس؛ میزبانی در کشور ثالث جدی شد

تهران (پانا) - اتحادیه فوتبال انگلیس در حال بررسی طرحی است که به موجب آن میزبانی دیدارهای باقی مانده لیگ برتر جزیره را به کشوری دیگر منتقل کند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد شگفت‌انگیز برای ازسرگیری لیگ برتر انگلیس؛ میزبانی در کشور ثالث جدی شد

شیوع کرونا ویروس باعث شده تا تعطیلات فوتبال در اروپا به طولانی‌ترین زمان پس از جنگ جهانی دوم برسد و تکلیف ادامه برگزاری یا لغو رقابت‌های مسابقات لیگ در بسیاری از کشورهای اروپایی فعلا مشخص نباشد.

در انگلیس که معتبرترین لیگ فوتبال جهان را داراست هم وضعیت به همین شکل است و فعلا اطمینان از ادامه برگزاری یا لغو رقابت‌ها حاصل نشده است اما در این وضعیت اتحادیه فوتبال انگلیس با پیشنهادی که به این کشور رسیده، در حال بررسی طرحی است که به موجب آن دیدارهای باقی مانده این فصل در کشوری دیگر برگزار شود.

سایت سان در گزارشی نوشت که کشور استرالیا به اتحادیه فوتبال انگلیس پیشنهاد داده است تا 90 دیدار باقی مانده در لیگ برتر جزیره را در این کشور برگزار کنند تا خطر کمتری در کمین تیم‌ها باشد. البته سفر تیم‌های لیگ برتر انگلیس در تابستان به استرالیا موضوع تازه‌ای نیست و برخی تیم‌ها به لحظا آب و هوای خوبی که استرالیا در پیش فصل دارد، به این کشور سفر می‌کنند ولی اینبار شاید سفر آنها جدی و برای ادامه لیگ برتر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار