پیام تبریک به مناسبت روز معلم :

پیام بخشدار آب پخش و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه به مناسبت روز معلم

آب پخش،بوشهر(پانا)_ بخشدار آب پخش و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه با صدور پیام مشترکی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات شبانه‌ روزی و خالصانه همه معلمان، مربیان و اساتید تلاشگر سنگر تعلیم و تربیت، روز معلم را به این قشر فرهیخته تبریک گفتند .

کد مطلب: ۱۰۶۰۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام  بخشدار آب پخش و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه  به مناسبت روز معلم

به گزارش پانا ، روز 12 اردیبهشت روزی است که یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند. نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند؛ چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی‌اند، لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا است برای مردم.

بخشدار آب پخش و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش با صدور پیام مشترکی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات شبانه‌ روزی و خالصانه همه معلمان، مربیان و اساتید تلاشگر سنگر تعلیم و تربیت، روز معلم را به این قشر فرهیخته تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بهترین شادباش ها و صمیمانه ترین خوش آمدها را که از اعماق قلب و دل و جانمان بر می خیزد، پذیرا باشید. با قلبی سرشار از نور، اندیشه ای آکنده از مهر و ذهنی انباشته از برترین ها روز سترگ و شکوهمند مقام معلم را گرامی می داریم.

روز 12 اردیبهشت روزی است که یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند. نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند؛ چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی‌اند، لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا است برای مردم.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار و چهره ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است.هرچند خورشید عمر مبارک او در روزهای نخستین پیروزی نهضت اسلامی غروب کرد اما میراث ماندگار فکری و فرهنگی آن شهید والا مقام در شیرازه ی انقلاب اثرات ماندگاری بر جای گذاشت.تقارن این روز با روز بزرگداشت مقام معلم فرصتی را فراهم می آورد تا از معلمان و آموزگاران میهن اسلامی مان تقدیر و در برابر عظمت و مقام شامخ آنان سر تعظیم فرود آوریم.بی تردید نقش کلیدی و حیاتی این معمارانِ انسان ساز در پیشرفت مادی و معنوی میهنمان متمایز و بی بدیل است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به معلمین شریفی که عمر پر برکت خود را خالصانه وقف خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده اند، زحمات این قشرفهیم و ارزشمند شهر آب پخش را درعرصه تعلیم وتربیت سپاس گفته و از خداوند متعال درخواست نماییم تا این عزیزان با بهره گیری از ایمان واعتقاد همیشگی وایجاد یک رنگی و صمیمیت روز افزون ، پیوسته درآموزش و پرورش آینده سازان این شهرفاتح قله های افتخار موفق و موید باشند.

علی تنگ ارمی بخشدار آب پخش اکرم پاپری رئیس اداره آموزش و پرورش منظقه آب پخش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار