معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

عضویت صددرصدی دبیران تربیت بدنی بوشهر در شبکه شاد

بوشهر(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از عضویت صددرصدی آموزگاران و دبیران تربیت بدنی بوشهر در شبکه آموزشی دانش آموزان( شاد) خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
عضویت صددرصدی دبیران تربیت بدنی بوشهر در شبکه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، اسد حصیری در نشست تخصصی با حوزه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی با اشاره به تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به اهمیت ورزش در ایجاد نشاط و سلامتی به ویژه در دوره قرنطینه خانگی، دبیران تربیت بدنی تحت عنوان پویش " ورزش در منزل"، فعالیت های خلاقانه ورزشی را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرا کرده اند.

وی با اشاره به اجرای پروژه شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) اظهار کرد: خوشبختانه آموزگاران و دبیران تربیت بدنی بوشهری از این شبکه استقبال خوبی داشته و 327 نفر که شامل همه دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی، کارشناسان تربیت بدنی و معاونین پرورشی و تربیت بدنی است، عضو سامانه شاد شده و فعالیتهای درس تربیت بدنی از طریق این سامانه در حال انجام است.

حصیری در ادامه به وضعیت نیروی انسانی حوزه تربیت بدنی و سلامت پرداخت و خاطرنشان کرد: تلاش شده که با توجه به نیاز سنجی شهرستان و مناطق و بررسی شیوه نامه توسعه سنواتی و ساماندهی نیروی انسانی در خصوص جذب دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 در خصوص دبیر و آموزگار تربیت بدنی و مراقبین سلامت و همچنین سهمیه آزمون استخدامی، وضعیت نیروهای انسانی ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری برای کمبود نیروی انسانی از ظرفیت فرهنگیان بازنشسته و علاقه مند به خدمت استفاده شده، اضافه کرد: برای سال تحصیلی آینده 14 نفر استخدام آزاد و 2 نفر فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در رشته تربیت بدنی به تعداد دبیران و آموزگاران تربیت بدنی استان افزوده می شود.

حصیری با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری هفت هزار و 22 ساعت در حوزه تربیت بدنی و سلامت ابلاغ صادر شده، بیان کرد: در استان بوشهر به تربیت 54 و 111 نفر آموزگار و دبیر تربیت بدنی بانو و همچنین به ترتیب 25 و 90 نفر آموزگار و دبیر تربیت بدنی آقا مشغول قعالیت هستند که با توجه به کمبود بیشتر دبیر و آموزگار در بخش آقایان در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت های قانونی این نقضان را مرتفع کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت در خاتمه با تاکید بر نقش دوره های دانش افزایی در پیشبرد امور گفت: با همکاری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی در آینده این دوره های با کیفیت بیشتری ادامه پیدا می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار