روند افزایشی و نگران کننده ابتلا به کرونا ویروس

 دانشگاه علوم پزشکی اهواز:شناسایی ۱۸۶ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در طول شبانه روز گذشته در خوزستان

شمار مبتلایان کرونا ویروس در خوزستان به ۲۷۸۴ نفر رسید

اهواز (پانا) - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، از شناسایی ۱۸۶ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در طول شبانه روز گذشته در خوزستان خبر داد و عنوان کرد شمار مبتلایان کرونا ویروس در خوزستان به ۲۷۸۴ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۰۶۰۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
 دانشگاه علوم پزشکی اهواز:شناسایی ۱۸۶ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در طول شبانه روز  گذشته در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حسین کاملی در همین راستا افزود: موارد جدید ابتلا به کرونا به تفکیک شهرستانها شامل:اهواز ۸۱ نفر، شوشتر ۲۷ نفر، دزفول ۱۹ نفر، باوی ۱۰ نفر، رامهرمز ۷ نفر، مسجدسلیمان و کارون هر کدام ۶ نفر؛ شوش ۵ نفر، حمیدیه، ماهشهر، سوسنگرد، آبادان هر کدام ۴ نفر، رامشیر و هویزه هر کدام ۳ نفر، ایذه، باغملک، امیدیه هر کدام ۱ نفر بوده است.

کاملی در ادامه گفت: با شناسایی این ۱۸۶ مورد جدید، تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ از آغاز بروز کرونا تاکنون در خوزستان به ۲۷۸۴ مورد افزایش یافته است.

او در ادامه یادآور شد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که آمار جانباختگان به تفکیک در اهواز ۵ نفر و در شهرستانهای کارون و خرمشهر نیز هرکدام ۱ نفر گزارش شده است و تعداد جانباختگان به ۲۱۶ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۴ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه از ابتدای آغاز بحران همه‌گیری کرونا ویروس تاکنون ۲۲۶۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان نیز گفت: با توجه به ادامه روند سیر صعودی تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان؛ طی روزهای اخیر از عموم هم استانی‌های عزیز درخواست می شود که همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات، مراسمات و ترددهای غیرضروری خودداری نمایند. قطعاً اگر این روند صعودی ادامه یابد، تصمیمات سختگیرانه بیشتری از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا؛ به‌خصوص ویژه شهرستانهای با تعداد آمار بالا اتخاذ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار