مدیر شبکه بهداشت کاشمر با بیان اینکه وضعیت کرونا در کاشمر نه سفید است؛ نه قرمز؛ عنوان کرد:

هر سازمان و نهادی بر اساس افق کرونایی برای آینده تصمیم بگیرد

کاشمر(پانا)- مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر اعلام کرد با توجه به ماندگاری ویروس کرونا برای انجام فعالیت ها؛ هر سازمان ‏و نهادی بر اساس افق کرونایی برای آینده تصمیم بگیرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هر سازمان و نهادی بر اساس افق  کرونایی برای آینده تصمیم بگیرد

جواد یزدانی در گفت وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: تمام کشور های دنیا کماکان با کرونا دست و پنجه نرم می کنند. تعبیری که سازمان بهداشت جهانی دارد زندگی کردن با کرونا است، یعنی ما باید کرونا را بپذیریم و خود را برای بودن با آن آماده کنیم.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، سازمان‌ها و... باید تا زمانی که واکسن کرونا ساخته می شود مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و به فعالیت های خود ادامه دهند. در کاشمر موفقیتی که ما داشتیم این بوده که بیمارستان و کادر درمانی هیچ وقت نگذاشت که شرایط بحرانی شود و همین حالا هم برخلاف اینکه دو ماه از شیوع ویروس کرونا در کاشمر می گذرد؛ آنها کار خود را با خوشحالی و اشتیاق انجام می دهند و در حوزه بهداشت و درمان فعالیت می کنند و ما خدا را را شاکریم که نوسانات در کاشمر زیاد یا بزرگ نبوده است.

وی افزود: ما هفته قبل وضعیت بهتری داشتیم و این هفته کمی سیر صعوده داشته ایم. چون ویروس جدید است پیش بینی وضعیت سخت است. در حال حاضر نمی گوییم کاشمر وضعیت سفید دارد؛ ولی قرمز هم نیز نیست و تقریبا بینابین است.

یزدانی گفت: تاپایان سال تحصیلی به هیچ عنوان امکان برگزاری کلاس و تجمعات نیست و حتی ممکن است این وضعیت تا مهر نیز ادامه داشته باشد. بنابر این پیشنهاد می کنیم که روی آموزش های مختلف و غیر حضوری بیشتر کار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار