اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان در شرکت ایران ترانسفو برگزار شد

زنجان (پانا) - حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی؛ رییس کل دادگستری استان زنجان؛ با حضور در شرکت ترانسفو زنجان که اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان نیز حضور داشتند ضمن بازدید از بخشهای مختلف شرکت و دیدار با کارگران شرکت، روز کارگر را به کلیه اقشارزحمت‌کش جامعه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان در شرکت ایران ترانسفو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان؛ نیارکی در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال جدید، ضمن تبریک هفته کارگر و تشکر از اقدامات و زحمات مدیر عامل و مجموعه شرکت گفت: در گذشته شرکت ترانسفوزنجان با مشکلات عدیده ای مواجه بود که با ورود دستگاه قضایی استان و دستور ریاست قوه قضاییه و دفتر ایشان جهت پیگیری مشکلات ترانسفو زنجان این پیگیریها وارد فاز جدید و حساسی شد که با ورود قضایی و حقوقی در سال 98 از ورود مبلغ قابل توجهی خسارت به دولت و بیت المال جلو گیری شد.

وی با بیان اینکه از اولویتهای رییس قوه قضاییه مبارزه با فساد می باشد بیان کرد: در این راستا تحقق این سیاست در استان توفیقات بسیار خوبی حاصل شد، بر این اساس حمایت از شرکت هایی که نیاز به حمایت قضایی و حقوقی دستگاه قضایی را دارند با قوت و قدرت به عمل خواهد آمد؛ چرا که این یک وظیفه و تکلیف برای مجموعه دستگاه قضایی است.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان با بیان اینکه در این شرکت برابر گزارش مدیر عامل 2000 کارگر مشغول به کار هستند اظهار کرد: ترانسفو زنجان یکی از شرکت های مهم و موثر در تولید این محصول و همچنین در اقتصاد کشور دارد، بنابراین حمایت از چنین شرکتها یک تکلیف است و دستگاه قضایی استان حمایت همه جانبه از این شرکتها خواهد کرد.

صادقی نیارکی تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان در سال 98 کارنامه خوبی به جا گذاشت که جا دارد از زحمات اعضای ستاد تشکر کنم، در سال جدید حمایت‌های قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی از تولید و شرکت ها بیشتر از گذشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت ترانسفو زنجان 85 درصد نیاز ترانسفو کشور را تأمین می‌کند افزود: در صورت ایجاد مشکل برای این شرکت نه تنها برای شرکت مشکلاتی به وجود می آورد، بلکه برای صنعت برق و سایر بخش‌ها مشکلاتی به وجود خواهد آمد و تولید و اقتصاد کشور آسیب خواهد دید.

رییس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان حل مشکلات و گره شرکت ترانسفو زنجان بود که به حمد الله این گره گشوده شد و به تولید آسیب نرسید و برکات این کار در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

لازم به ذکر است با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان زنجان و اعضای ستاد اقتصاد مقاونتی ساختمان جدید شرکت ترانسفو زنجان که مزین به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود، افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار