دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های جنوب شرق استان تهران :

جامعه کارگری، جامعه زحمتکش، خوش فکر و با استعداد است

قرچک (پانا) - دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های جنوب شرق استان تهران گفت جامعه کارگری، جامعه زحمتکش، خوش فکر و با استعداد است که نگاه ویژه مسئولان اجرایی کشور را می طلبد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جامعه کارگری، جامعه زحمتکش، خوش فکر و با استعداد است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، حیدر مظاهری دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های جنوب شرق استان تهران در دیدار مدیر آموزش و پرورش و اعضاء شورای معاونین که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، اظهار کرد: بنده از جامعه زحمتکش کارگری هستم و آرزوی بنده معلم شدن بود با توجه به وضعیت موجود آن زمان موفق نشدم در عرصه آموزش و پرورش حضور پیدا کنم و حال آموزش را در مرکز پژوهش خانه کارگر انجام می دهیم.

او در ادامه گفت: من به آموزش جامعه کارگری و همکاری متقابل با آموزش و پرورش اعتقاد دارم، چرا که آموزش در حوزه کار و تولید، رمز موفقیت هر جامعه است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان تهران بیان کرد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا نگاه مسئولان به جامعه کارگری عوض شود. جامعه کارگری، جامعه زحمتکش، خوش فکر و با استعداد است که نگاه ویژه مسئولان اجرایی کشور را می طلبد.

مظاهری تصریح کرد: حضور مدیر خوش فکر و خلاق آموزش و پرورش قرچک و اعضای شورای معاونین در کنار جامعه کارگری شهرستان نشان از اهمیت جایگاه کارگران در آموزش و پرورش است و امیدوارم این حضور الگویی باشد برای تمامی مدیران اجرایی و آموزش و پرورش در کل کشور که در هفته کارگر با جامعه کارگری ارتباط برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار