معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

صدور بیش از 800 معرفی نامه رفاهی الکترونیکی

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از صدور بیش از 800 معرفی نامه رفاهی الکترونیکی جهت استفاده همکاران محترم فرهنگی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
صدور بیش از 800 معرفی نامه رفاهی الکترونیکی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، با اشاره به شرایط حال حاضر کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی اظهار کرد:اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این راستا و در جهت حفظ سلامت همکاران محترم اقدام به صدور معرفی نامه الکترونیک جهت نیاز های همکاران نموده است تا از مراجعه حضوری آنان به ادارات رفاه جلوگیری شود .

او در ادامه ایجاد این حرکت ارزشمند را در جهت توسعه اهداف دولت الکترونیک خواند و افزود: باید تلاش کنیم تا با فراهم نمودن سامانه های الکترونیکی و ارائه خدمات به همکاران و شهروندان گرامی از رفت و آمدهای غیرضروری جلوگیری نماییم که این امر قطعا صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز به همراه خواهد داشت.

بهارلو با اشاره به اینکه همکاران گرامی با مراجعه به سامانه www.refahi.teo.ir می توانند از خدمات ایجاد شده در آن استفاده نمایند تاکید کرد: تا کنون بیش از 800 معرفی نامه رفاهی الکترونیکی جهت استفاده همکاران محترم فرهنگی استان صادر گردیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این خدمات شامل معرفی نامه به شرکت ها و فروشگاههای طرف قرارداد با اداره تعاون و رفاهی استان می باشد که مواردی چون ، البسه ، کیف و کفش، فرش، لوازم خانگی و وسایل الکترونیک را در بر می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار