رحمانی فضلی:‌ انتخابات در همه حوزه‌ها تایید شده است

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت بدون هیچ گونه اختلاف نتیجه انتخابات اعلام شد و تمام حوزه‌های انتخابیه در این دوره از انتخابات تأیید شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رحمانی فضلی:‌ انتخابات در همه حوزه‌ها تایید شده است

به گزارش صداوسیما، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه ویدیو کنفرانس استانداران در بحث انتخابات با تشکر از زحمات همه دست‌اندرکاران در انتخابات افزود: موضوع انتخابات از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و در واقع از دستاورد‌های بلند انقلاب اسلامی انتخابات است و در انتخابات سرنوشت مردم به دست خودشان تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: هر چه مشارکت بالا باشد، می‌تواند در مقبولیت و مشروعیت تأثیر بگذارد.

وزیر کشور گفت: در این دوره از انتخابات اعم از بررسی صلاحیت‌ها و اجرای انتخابات به گونه‌ای بود که کمترین شکایت را داشتیم و آن درصد خیلی کم از (شکایات و اعتراضات) نیز در بررسی منجر به نتیجه خاصی نشد و ما تقریباً بدون هیچ گونه اختلافی نتیجه را اعلام کردیم و در نتیجه نهایی شورای نگهبان نیز تمام حوزه‌ها تأیید شد.

رحمانی فضلی افزود: اکنون انتخابات تمام شده است و منتظر هستیم مجلس یازدهم به زودی تشکیل شود.

وی ادامه داد: ما انتخابات الکترونیکی را تقریباً در این دوره در تمام ۲۱ فرآیند به غیر از شمارش آراء به کار گرفتیم و فقط در بحث شمارش آراء نتوانستیم با شورای نگهبان به هماهنگی برسیم و امیدواریم برای انتخابات پیش رو که میاندوره‌ای مجلس و ریاست جمهوری خواهد بود، بتوانیم این مرحله را نیز با شورای نگهبان نهایی کنیم.

وزیر کشور گفت: در این خصوص آزمایش‌هایی را انجام دادیم که موفق بود و دستگاه‌های احراز هویت که موفق عمل کرد و امسال حتی یک گونه رأی تکراری نیز نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار