مدیر آموزش وپرورش فیروزکوه :

ویروس کرونا ارزش والای آموزش حضوری معلمان زحمت کش را بیشتر نمایان کرد

فیروز کوه (پانا) - پنجمین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با حضور اعضای این کمیته در آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ویروس کرونا ارزش والای آموزش حضوری معلمان زحمت کش را بیشتر نمایان کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش فیروزکوه، محمدرضا بنار مدیر آموزش و پرورش فیروز کوه در این جلسه خداوند را اولین آموزش دهنده هستی بیان کرد و افزود: ذات اقدس الهی همواره انسان را به اندیشیدن دعوت می کند و در این میان این رسالت بزرگ بعد از پیامبران و ائمه اطهار(ع) به معلمان سپرده می شود و دیگر نمی توان ارزش جایگاه والای معلمان عزیز کشورمان را منکر شد.

او در ادامه افزود: ویروس کرونا با همه معایبی که برای بشر داشته، تذکرهایی را هم به همراه دارد؛ این ویروس نشان داد معلمان در کلاس های درس چه زحماتی را متحمل می شوند و امروز خانواده ها این موضوع را بهتر درک می کنند.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و اهمیت سلامت همکاران تاکید کرد: روال گرامیداشت مقام معلم امسال با سال های گذشته متفاوت خواهد بود؛ سال های گذشته طی مراسم حضوری، از کلیه همکاران دعوت به‌عمل می آمد و مراسم تقدیر برگزار می‌شد، اما امسال با وجود ویروس کرونا سلامت معلمان در اولویت اول قرار داد. به همین منظور امسال روال دیگری برای تکریم از این قشر فداکار در نظر خواهیم گرفت.

در ادامه این جلسه، سید مهدی موسوی دبیر جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم از انتخاب معلمان نمونه منطقه ای و استانی و همچنین از تایید صلاحیت آنان در مراجع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار