در نشست شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد:

برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان به صورت حضوری است

شهرکرد(پانا) - امتحانات نهایی دانش آموزان با توجه کامل به حفظ سلامت دانش آموزان و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان به صورت حضوری است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری، در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: برای برگزاری آزمون حضوری باید تمامی تدابیر لازم برای حفظ سلامت دانش‌آموزان اندیشیده شود.

او اظهار کرد: آموزش مجازی یکی از موضوعات مهمی بود که در سال‌های اخیر توجه چندانی به آن صورت نمی‌گرفت، اما خوشبختانه در این مدت موفقیت‌های خوبی در حوزه آموزش مجازی کسب شد.

عباسی افزود: فروشگاه‌های مجازی و خرید آنلاین از دیگر ظرفیت‌هایی بود که در این شرایط ایجاد شد و دولت و بخش خصوصی نیز با سرمایه‌گذاری در این کسب و کار، این حوزه را تقویت می‌کنند.

او اضافه کرد: همچنین تولیدات در زمینه مواد شوینده، ماسک و اقلام بهداشتی افزایش داشت که این موضوع موجب رونق در این بخش نیز شد.

عباسی با بیان اینکه برخی دانش‌آموزان امکان دسترسی به آموزش مجازی و از راه دور را از طریق تلفن‌همراه و کامپیوتر ندارند، ادامه داد: می‌توان از سه طریق تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای دسترسی به اینترنت پرسرعت، کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت برای خرید تلفن همراه از طریق کمک‌های مواسات و خیری و پرداخت تسهیلات به خانوار‌های کم‌درآمد برای تهیه ملزومات آموزش مجازی به دانش‌آموزان کمک کرد.

او با تأکید بر فراهم شدن زیرساخت برای دسترسی دانش‌آموزان و معلمان به اینترنت و شبکه‌های آموزشی، گفت: برخی شایعات مبنی بر خطرآفرین بودن دکل‌ها و سایت‌های مخابراتی در بین عموم وجود دارد که این مسئله مشکلات اجتماعی را برای نصب این تجهیزات به وجود آورده است. همچنین بی‌خطر بودن این تجهیزات از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

عباسی در خصوص لزوم پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه‌های صدا و سیما در مناطق چهارمحال و بختیاری، تأکید کرد: این مسئله باید توسط مسئولان امر در کارگروهی بررسی شود و مکاتبات لازم برای رفع مشکلات انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار