مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

تقدیر از معلمان منتخب آذربایجان غربی در هفته معلم

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تشریح برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم گفت امسال در طول هفته معلم، ۵۸۴ معلم منتخب منطقه ای و ۲۴ معلم منتخب استانی مورد تقدیر قرار می گیرند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از معلمان منتخب آذربایجان غربی در هفته معلم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، ابراهیم محمدی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به آغاز هفته معلم از ۱۲اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری گفت: با توجه به شرایط کنونی، برنامه های امسال هفته معلم متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: امسال در طول هفته معلم، ۵۸۴ معلم منتخب منطقه ای و ۲۴ معلم منتخب استانی مورد تقدیر قرار می گیرند.

محمدی با اذعان بر اولویت برگزاری ویژه برنامه های این هفته بصورت ویدئو کنفرانس گفت: ارسال پیام تبریک و لوح تقدیر برای کلیه معلمان، حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به شکل مجازی و افتتاح مرکز جدید کانون پرورش فکری از برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته می باشد.

کسب رتبه نخست کشور در اخذ اسناد آموزش و پرورش

این مقام مسئول چشم انداز آموزش و پرورش در افق ۱۴۰۰ را تحصیل اسناد اراضی و املاک آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: سال ۹۸ از سوی وزارت آموزش و پرورش، ۱۲۰ فقره سند به عنوان برش استانی در نظر گرفته شده بود که موفق شدیم ۲۰۰ فقره سند اخذ کنیم که نسبت به سال قبل ۷۸ درصد رشد داشته است.

محمدی ادامه داد: در مجموع در طی دو سال گذشته، ۳۱۲ فقره سند املاک آموزش و پرورش استان اخذ شده است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا سال ۱۴۰۰ این فرآیند به سرانجام خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در حوزه اخذ اسناد رتبه نخست کشور را کسب کرده است که مورد تقدیر وزارت متبوع نیز قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار