در گفت‌وگو با پانا

دراگان اسکووچیچ: تیمی خواهیم ساخت که خودش برای موفقیت گام بردارد

عملکرد همه بازیکنان را زیر نظر داریم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد تیمش در دیدارهای باقی مانده انتخابی جام جهانی در انتظار شانس نخواهد بود و خودش آینده را رقم خواهد زد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دراگان اسکووچیچ: تیمی خواهیم ساخت که خودش برای موفقیت گام بردارد

دراگان اسکووچیچ که چند ماه است جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران شده است، در گفت‌وگویی کوتاه با پانا درباره احتمال بازی دادن به بازیکنان جوان در بازی‌های باقی مانده تیم ملی گفت: مطمئن باشید تیمی درست خواهیم کرد که کوشش و تلاش خود را بالا می‌برد و ریسک‌پذیری بالائی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در تیم ملی منتظر نخواهیم ماند که چه چیزی پیش می‌آید بلکه تیمی خواهیم داشت که خودش برای موفقیت و پیروزی قدم برمی‌دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان در واکنش به احتمال اضافه شدن برخی بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا مانند رایان تفضلی و دالهو ایراندوست به اردو که تا کنون به تیم ملی دعوت نشده‌اند؛ گفت: من و دستیارانم تمام بازیکنان ایرانی که در کشورهای دیگر مشغول فوتبال هستند را دنبال می‌کنیم و عملکرد همه آنها زیر نظر کادر فنی تیم ملی قرار دارد اما نمی‌توانم الان نامی از این بازیکنان مطرح کنم چون فعلا زمانش نیست. اما با اطمینان می‌گویم که همه بازیکنان زیر نظر ما هستند و شانس حضور در تیم ملی را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار