فصل جدید برنامه «چراغ» در ماه رمضان به روی آنتن می رود

تهران (پانا) - اولین قسمت فصل جدید برنامه «چراغ» با شروع ماه مبارک رمضان شنبه ( 6 اردیبهشت ماه) ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

کد مطلب: ۱۰۴۸۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فصل جدید برنامه «چراغ» در ماه رمضان به روی آنتن می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، مصطفی هیودی تهیه کننده و کارگردان برنامه «چراغ» در توضیح فصل جدید این برنامه گفت: برنامه «چراغ» در فصل دوم با موضوع عفاف و حجاب و با شعار همراهی برای درست تر دیدن بر روی آنتن شبکه پنج می رود.

هیودی ادامه داد: محوریت این برنامه حجاب و عفاف است که از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. برای مثال مهمانان ما در «چراغ» از تجربیات خود در دعوت به حجاب، اهمیت حیا و عفاف و ضرورت آن در جامعه ، زنان محجبه موفق در جامعه که حجاب مانع پیشرفتشان نشده و... برای مخاطبان صحبت خواهند کرد.

تهیه کننده و کارگردان برنامه «چراغ» گفت: مهمانان ما در فصل جدید کارشناسان حوزه حجاب و عفاف، فعالان فرهنگی،طراحان مد و لباس اسلامی ، گروه مردمی دختران انقلاب، مبلغان موسسه خیبر،نویسندگان حوزه عفاف و حجاب و ... هستند.

وی با اشاره به آیتم های فصل جدید برنامه «چراغ» توضیح داد: فعالیت های میدانی دختران انقلاب در ایام فاطمیه در سراسر کلانشهر تهران، فعالیت دختران حاج قاسم در استان البزر، نمایشگاه مد و لباس فجر، معرفی کتاب و.. قسمت های مختلف این برنامه است.

سردبیر برنامه «چراغ» محمد حسن زمان وزیری است و المیرا سماواتی اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

فصل جدید برنامه «چراغ» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما که در شب های ماه رمضان پخش می شود و با پایان ماه بهار قرآن به صورت هفتگی چهارشنبه و پنج شنبه از شبکه پنج سیما بر روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار