برگزاری بیش از ۹۰۰۰ جلسه آموزشی غیرحضوری در مقاطع متوسطه ابهر

زنجان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ابهر از برگزاری ۹۷۵۰ جلسه آموزشی غیرحضوری و مجازی در مقاطع متوسطه در ایام تعطیلی مدارس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیش از ۹۰۰۰ جلسه آموزشی غیرحضوری در مقاطع متوسطه ابهر

به گزارش ایسنا، عباس عزیزخانی، با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، اظهار کرد: در واحد آموزش ابتدایی و متوسطه بلافاصله پس از تعطیلی مدارس، آموزش‌های غیرحضوری به صورت مجازی توسط فرهنگیان آغاز شد.

وی به تولید محتوا توسط فرهنگیان و پیگیری وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: شبکه دانش‌آموزی «شاد» بستر مناسبی برای ادامه فعالیت آموزشی در روزهای تعطیلی مدارس است.

این مسئول با تاکید بر لزوم بررسی همه فضاهای آموزشی، تصریح کرد: با استفاده از همه ظرفیت فضاهای آموزشی این شهرستان، می‌توان گام مثبتی در جهت توسعه آموزش و پرورش برداشت.

رئیس آموزش و پرورش ابهر، با اشاره به طراحی و بهره‌برداری شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد)، ادامه داد: این شبکه متعلق به وزارت آموزش و پرورش و شبکه‌ای داخلی بوده که اطلاعات در آن محفوظ است و مزایای تربیتی و امنیتی فراوانی دارد.

عزیزخانی اظهار کرد: با تلاش و همت معلمان و نیز برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، برای همه پایه‌های تحصیلی دوره ابتدایی محتوا تولید شده است.

وی با اشاره به اقدامات آموزشی صورت گرفته در مقطع متوسطه، افزود: یکی از اقداماتی که برای تداوم فرآیند آموزشی انجام شده، آماده‌سازی استودیوی ضبط محتوای آموزشی به همت آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید بهشتی است.

رئیس آموزش و پرورش ابهر یادآور شد: تاکنون بالغ بر ۹۷۵۰ جلسه آموزشی مجازی و غیرحضوری با همت همکاران و دبیران در ایام تعطیلی مدارس برگزار شده است.

عزیزخانی با اشاره به اینکه در روزهای شیوع ویروس کرونا، تعلیم و تربیت تعطیل نخواهد بود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کانون‌های تربیتی به‌صورت مجازی فعالیت خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار