روایتی از دانش آموز کارآفرین میانه ای که با رشته خود درآمدزایی می کند

میانه (پانا)- ترانه غیاثی، دانش آموز و هنرجوی هنرستان مهرآزمای میانه، با پیگیری و آموزش گرایش های رشته خود، توانسته در دوران تحصیل برای خود شغل ایجاد کند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
روایتی از دانش آموز کارآفرین میانه ای که با رشته خود درآمدزایی می کند

ترانه غیاثی دانش آموز و هنرجوی پایه دوازدهم هنرستان مهرآزمای منطقه میانه، ضمن تحصیل در رشته گرافیک در این هنرستان توانسته است با علاقه و پیگیری گرایش های رشته خود به عنوان یک کارآفرین برای خود شغل و درآمدزایی ایجاد کند.

این دانش آموز در گفت و گو با پانا گفت: رشته گرافیک، از رشته هایی است که در هنرستان های فنی حرفه ای و دانشگاه ها تدریس می شود و بخاطر تنوع شاخه هایی که این رشته دارد، فرد دانش آموخته در صورتی که خلاقیت و پشتکار بالایی داشته باشد، می تواند در زمینه های مختلفی شروع به کار کند. مثلا من و دیگر همکلاسی هایم برای خودمان کسب و کار راه انداختیم.

این دانش آموز کارآفرین در مورد علاقه خود و روند درآمدزایی اش از این رشته افزود: من این رشته را از سر علاقه دنبال کردم و با شرکت در کلاسهای مدرسه برنامه کورل رو یاد گرفته و طراحی طلا و نقره را به صورت دو بعدی بطور کامل آموختم.

او افزود: همیشه به دنبال درآمدزایی از طریق کارهای هنری بودم. بنابراین تصمیم گرفتم صفحه کاری به نام "سنجاق" تاسیس کنم و کارهای خودم را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتم و خیلی زود با بازخورد مثبتی مواجه شدم و اکنون با اینکه هنرجو هستم، درآمد خوبی دارم و حتی می توانم پس انداز هم داشته باشم. حتی برای جذب مشتری آرم مختص خودم را طراحی کردم و بر روی جعبه ها می زنم و به سراسر کشور ارسال رایگان می کنم.

غیاثی در آخر با توصیه به دانش آموزان این رشته و رشته های فنی و حرفه ای گفت: توصیه می کنم به جهت فنی بودن و درآمدزا بودن رشته های فنی و حرفه ای، از دوران تحصیل به فکر شغل آینده خودشان باشند تا به عنوان یک کارآفرین نقشی موثر در جامعه ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار