واکنش حمیدرضا آذرنگ به پایان بندی سریال «نون. خ»

تهران (پانا) - حمیدرضا آذرنگ بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر کشور که در سریال تلویزیونی «نون. خ» نقش خلیل خانزاده را ایفا می کند، به پایان بندی این مجموعه تلویزیونی واکنش نشان و توضیحاتی درباره پایان مبهم و نیمه کاره این سریال داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
واکنش حمیدرضا آذرنگ به پایان بندی سریال «نون. خ»

شامگاه گذشته فصل دوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعیدآقاخانی از شبکه یک سیما به پایان رسید و بسیاری از منتقدان به سرهم بندی قسمت پایانی این سریال واکنش نشان دادند.

در همین ارتباط حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش (خلیل خانزاده) با پخش قسمت پایانی فصل دوم «نون خ» ویدیویی منتشر کرد و درباره ابهامات قسمت آخر این سریال توضیحاتی داد.

وی درباره پایان این مجموعه گفت: «پایان سریال «نون خ» به دست ما رقم نخورد. مهمان ناخوانده‌ای که همه ما را کنج خانه حبس کرده و روزها و شب‌های قرنطینه را به وجود آورده یعنی کرونا، باعث شد پایان «نون خ» به این جا ختم بشود.»

وی افزود: «ما حتی ده-پانزده روز بعد از ورود کرونا و شرایط تلخ و اسف‌باری که وجود داشت، ضبط سریال را ادامه دادیم، ولی به جایی رسیدیم که جان آدم‌ها در معرض خطر قرار گرفته بود و اگر کسی دچار بیماری می‌شد، نمی‌شد جبرانش کرد. نهایتاً سریال تا اینجا ادامه پیدا کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار