شناسایی 92 بیمار جدید کرونایی در مازندران

ساری (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که 92 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی 92 بیمار جدید کرونایی در مازندران

بر اساس اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران، سید عباس موسوی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.»

به گفته او در همین مدت تعداد ۱۰۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که هم اکنون ۴۱۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تأکید کرد که مهلت نام‌نویسی در سامانه وزارت بهداشت برای مشاغل کم‌ریسک، فردا به پایان می‌رسد و پس از پایان این مهلت با صاحبان مشاغلی که نام‌نویسی نکرده‌اند برخورد قانونی می‌شود.

او با توجه به شیوع کرونا از مردم خواست که با رعایت اصول بهداشتی تغذیه در ماه مبارک رمضان، به حفظ سلامتی و تقویت قوای جسمانی و ایمنی بدنتان در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا کمک کنید.

موسوی تأکید کرد که اصلی‌ترین راهکار پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا حفظ «فاصله اجتماعی» رعایت فاصله ۱.۵ تا دو متری افراد از یکدیگر و خودداری از شرکت در اجتماعات، شستن مرتب دستها و استفاده از ماسک در مواجهه با افراد است، بویژه آن که برخی مبتلایان، هیچ علامتی ندارند و از ابتلای خود هم بی‌خبرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار