روند رو به شتاب ابتلا به کروناویروس ادامه دارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۷۷ مورد جدید ابتلا طی شبانه روز گذشته در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۷۷ مورد ابتلای جدید طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: تاکنون آمار مبتلایان به ۱۹۱۲ نفر افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۷۷ مورد جدید ابتلا طی شبانه روز گذشته در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پور با توجه به روند روبه افزایش ابتلا به کرونا ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۴ اردیبهشت ماه، ۷۷ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شده تا مبتلایان به ۱۹۱۲ نفر افزایش یابد.

او در ادامه گفت: موارد جدید به تفکیک شهرستان ها، اهواز ۴۳ مورد، شوشتر ۶ مورد، دزفول و کارون هر کدام ۵ مورد؛ باوی، خرمشهر و آبادان هر کدام ۳ مورد، بهبهان و هویزه هر کدام ۲ مورد، ایذه، حمیدیه، رامهرمز، شوش و ماهشهر هر کدام ۱ مورد بوده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص جانباختگان هم بیان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست داده تا فوت شدگان به ۱۷۹ نفر افزایش یابد.

احسان پور در پایان گفت: در حال حاضر ۲۶۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و با تلاش های شبانه روزی مجموعه های علوم پزشکی ۱۴۷۲ بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار