رگبار پراکنده و وزش باد در مازندران ادامه دارد

ساری (پانا) - معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد که وضعیت جوی استان در روزهای آینده با رگبار پراکنده و وزش باد گاهی نسبتا شدید همراه است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
رگبار پراکنده و وزش باد در مازندران ادامه دارد

احمد اسدی به پانا گفت: «در جمعه پنجم اردیبهشت، آسمان استان ابری گاهی همراه با بارندگی، وزش باد خواهد بود و همچنین انتظار داریم که دمای هوا کاهش یابد.»

او با بیان اینکه آسمان استان در روز شنبه ششم اردیبهشت، نیمه‌ابری با افزایش نسبی دما است، ادامه داد: «از شب با افزایش موقتی ابر شاهد رگبار پراکنده و وزش باد بخصوص در ارتفاعات نسبتاً شدید خواهیم بود.

اسدی آسمان استان در روز یک‏شنبه هفتم اردیبهشت را نیمه‌ابری با افزایش نسبی دما اعلام کرد که از اواخر روز بتدریج ابری شده و همراه با رگبار باران و وزش باد گاهی نسبتاً شدید خواهد بود.

به گفته معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران آسمان ابری استان در دوشنبه هشتم اردیبهشت، گاهی با بارندگی، وزش باد و کاهش دما همراه است که از اواخر روز به کاهش ناپایداری و ابر تبدیل خواهد شد.

اسدی با اشاره به آسمان صاف تا نیمه‌ابری روز سه‌شنبه نهم اسفند، گفت: «در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، انتظار رگبار پراکنده در ارتفاعات و وزش باد را خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار