پاشایی:رسالت ما فرهنگ سازی است

تبریز(پانا) _ جلسه هماهنگی مراسمات و بزرگداشت های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس شورای هماهنگی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی:رسالت ما فرهنگ سازی است

جعفر پاشایی ماندگاری رویکرد و اهداف انقلاب در ۴۰سال را برگزاری پرشور مناسبت ها و مراسم های گرامیداشت عنوان کرده و نقش برجسته آموزش و پرورش را در این راستا یادآور شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت بعنوان رابط بزرگ با خانواده ها بیشترین رسانایی را در تبیین و گسترش تربیت انقلابی برعهده دارد و این اجتناب ناپذیر است.

پاشایی حضور حداکثری و فرهنگ سازی بعنوان رسانای خوب این دستگاه را توسط فرهنگیان حتی در دوران بحران کنونی به صورت مجازی نیز خواستار شده و تاکید کرد:رسالت ما فرهنگ سازی است.

وی بیان کرد:برنامه ریزی و بزرگداشت ایام بدون تردید به تثبیت و ارتقا جایگاه انقلاب و حفظ ارزش های آن موثر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در خصوص تبیین افکار امام به حسب موقعیت اجتماعی و سنی افراد مسابقه وصیت نامه خوانی امام را پیشنهاد داد.

حجت الاسلام برقی افزود: شرایط بحرانی کنونی فرصت های بیشتر با تداوم دائمی برای ارزش گذاری و پیاده سازی برنامه های مختلف ایجاد کرده است و انعکاس خبرها در دنیای مجازی از این وظیفه شناسی ها و ایثارها بمراتب موثر و ماندگارتر خواهد بود.

طاهر علمی معاون فرهنگی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت استان نیز در این جلسه گفت: کمیته ای تحت عنوان تعیین محتوا برای فضای مجازی تشکیل شده و با تشکیل کمیته های مرتبط در تبیین آرمان های انقلاب و امام راحل به دانش آموزان و فرهنگیان در ایام بحران برنامه های خاصی در نظر گرفته شده است.

کامیار قهرمانی فرد معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با گزارشی اعلام کرد: در راستای توسعه گفتمان های عمومی و گسترش فرهنگ کتابخوانی و گرامیداشت ایام، ۴۹۸هزار و ۲۵۸ ساعت آموزش برای ۳۹هزار و ۲۲۵همکار فرهنگیان در استان با عناوین مختلف برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار